Gå til innhold

Ingen vektnedgang, men har blitt veldig løs i fettet??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå spist lavkarbo i en mnd, og ligger så kavt at jeg er i ketose. Gikk ned 2 kg med en gang, som er vann.

Men etter dette har jeg ikke gått med noe slm helst. Men jeg er blitt skikkelig løs i flesket? Altså huden min er som gelé, bare jeg tar litt borti låret eller rumpa så skvulper det liksom?? 

Hva er dette? Noen sier at det blir slik før fettet slipper, og at det er et godt tegn, men jeg vet ikke jeg? 

Anonymkode: be495...b18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig, og har hardt fett. Men merker jeg blir litt løs i fisken dersom jeg har spist og drukket veldig lite på noen dager, uten at jeg har godt ned i vekt. Også blir jeg fast i fisken igjen når jeg fortsetter å spise som vanlig igjen. 

Vanlig å bli løs i flesket når man spiser mindre enn normalt, spesielt rundt magen fordi man ikke er helt oppfylt. 

Løs i fettet tror jeg man blir når man har spist mindre enn vanlig og magen er tom.

Anonymkode: a27c1...6c8

• Liker 1
Skrevet

Noen mener at når fettet forsvinner fylles cellene opp med vann sånn at fettet kjennes løst ut, og da prøver de å utløse «whoosh-effekten», altså få kroppen til å slippe vannet. Et av tipsene jeg har hørt er å drikke et par drammer med brennevin, feks cognac eller whisky, for å få en vanndrivingseffekt. Kan neppe skade å prøve?

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen slipper det overflødige vannet. Bare fortsett, ikke mist motet! Det er det første skrittet i riktig retning. Men husk at i løpet av syklusen så vil kroppen holde mer på vann og vekta kan gå litt opp, det betyr ikke at det er fett. Ikke la det knekke deg. Lykke til. 

Anonymkode: 376d8...e05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, godfisk skrev:

Noen mener at når fettet forsvinner fylles cellene opp med vann sånn at fettet kjennes løst ut, og da prøver de å utløse «whoosh-effekten», altså få kroppen til å slippe vannet. Et av tipsene jeg har hørt er å drikke et par drammer med brennevin, feks cognac eller whisky, for å få en vanndrivingseffekt. Kan neppe skade å prøve?

Hmm, ja det kan være verdt å prøve noen drammer😅

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen slipper det overflødige vannet. Bare fortsett, ikke mist motet! Det er det første skrittet i riktig retning. Men husk at i løpet av syklusen så vil kroppen holde mer på vann og vekta kan gå litt opp, det betyr ikke at det er fett. Ikke la det knekke deg. Lykke til. 

Anonymkode: 376d8...e05

Åh, da håper jeg det skjer snaart! Ser jo enda verre ut nå, en før jeg begynte😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...