Gå til innhold

Damer med runde former

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I disse dager der det er så stort kroppsfokus, vil jeg som mann komme med dette innlegget.

Jeg digger damer med litt runde former! De er deilige å se på deilige å kose med å fantastiske å elske med.

Ikke vær så fokusert på hvordan kroppen din er, det er din utstråling som er viktig. Det er mange av oss men som foretrekker ei med litt (for mye) former enn ei som er radmager.

Anonymkode: 4f57a...631

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I disse dager der det er så stort kroppsfokus, vil jeg som mann komme med dette innlegget.

Jeg digger damer med litt runde former! De er deilige å se på deilige å kose med å fantastiske å elske med.

Ikke vær så fokusert på hvordan kroppen din er, det er din utstråling som er viktig. Det er mange av oss men som foretrekker ei med litt (for mye) former enn ei som er radmager.

Du kunne være kroppspositiv til runde damer uten å være stygg med magre damer?

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo minst like kroppsfokusert du? Hvorfor er du liksom bedre enn andre menn fordi preferansen din er godt polstret dame? Det er da svært kroppspesifikt det og??:raven:

Anonymkode: 29225...56b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tiltredes! 👏

....ikke noe er mere avtennende enn ei radmager fille.

Anonymkode: e31f8...316

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, O.G. skrev:

Du kunne være kroppspositiv til runde damer uten å være stygg med magre damer?

Ser den.. beklager det var ikke ment for å rakke ned på de som er magre.

synes bare det er veldig mye fokus på slanking og perfekte kropper. Ser at teksten kom feil ut og kan forståes som at jeg rakker ned på magre, det var ikke meningen. Jeg vet at de som er tynne kan slite like mye med å legge på seg som de som forsøker å slanke seg..Burde tenkt to ganger før jeg klikket publiser..

TS

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selv tar jeg gjerne magre damer. Så smaken er forskjellig da tydeligvis

Anonymkode: 9a25e...069

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser den.. beklager det var ikke ment for å rakke ned på de som er magre.

synes bare det er veldig mye fokus på slanking og perfekte kropper. Ser at teksten kom feil ut og kan forståes som at jeg rakker ned på magre, det var ikke meningen. Jeg vet at de som er tynne kan slite like mye med å legge på seg som de som forsøker å slanke seg..Burde tenkt to ganger før jeg klikket publiser..

TS

Tynnhet er ikke lenger idealet - har du ikke fått med deg det? I dag er det nettopp damer med former som blir hyllet, og som "strutter av selvtillit" på SoMe. 

Anonymkode: e5c8d...aa6

Skrevet

Jeg hadde håpet at man kunne se litt lengre enn til damens kroppsform, som f.eks personlige kvaliteter?
Jeg snakker mye med en mann som presiserer at han ofte gir bedre service til "pene damer" og vi har således diskutert at det "pene" er en ting, og kommet til enighet der vi har vektlagt at noe mellom ørene teller litt mer.

Utseende er en stor greie. Man tar ikke kontakt med ett menneske man finner uaktrativt i det henseende å komme til "noe mer", men det kan ikke være den eneste faktoren i valg av partner? Er det helt uaktuelt med en annen preferanse enn normalt hvis damen ellers er hyggelig, grei og passer deg bra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tynnhet er ikke lenger idealet - har du ikke fått med deg det? I dag er det nettopp damer med former som blir hyllet, og som "strutter av selvtillit" på SoMe. 

Anonymkode: e5c8d...aa6

De blir muligens hyllet, men det er allikevel ikke formfulle damer som foretrekkes. 

Anonymkode: d7502...674

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...