AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Jeg er flittig bruker av kredittkort selv for opptjening av bonuser. Foreløpig har jeg et eika kredittkort fra banken min (dette avsluttes nå, da det ikke har noen nytteverdi for meg personlig) samt et coop mastercard som jeg får opptjent mye medlemsbonus på. Jeg er interessert i å høre hva slags kredittkort dere andre benytter og hvilke fordeler dere tjener opp med disse? Anonymkode: 96046...1ef
addict Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 (endret) Jeg har bank Norwegian fordi tidligere så tjente jeg opp mye cashpoints og kunne bruke det på flybilletter. Nå er dealen blitt dårligere. Endret 4. juli 2019 av addict
netpuppy Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Coop sitt. Får 1 % cashback på alt jeg handler. 2 % på Coop sine butikker.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 SAS Mastercard. Samler mye bonuspoeng der! Anonymkode: d5d5b...fce
Tiriltunge Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 Norwegian, Coop, Trumf, MyHolidayCard (Ving), OBOS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå