AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Hun er 41 i år og har det siste året begynt å legge ut bilder av seg selv i undertøy og bikinier med solnedganger i bakgrunnen og diverse annet som polestenger og silkeskjerf. Hun har aldri jobbet og aldri tjent en krone. Hun har dyrket utseende og vektlegger kun det som mål på "vellykkethet". Jeg klarer ikke å sitte å like alt dette. Mulig hun prøver å bli kjendis eller høste komplimenter om hvor bra hun ser ut. Jeg blir så flau og klarer ikke å like. Hun har fått en fotograf til å komme hjem til henne. Hun har 400 følgere, så målet er nok å lykkes med modelldrømmen. Hun har kritisert meg for å jobbe og for valg av menn som ikke skjemmer meg tilstrekkelig bort. Datteren ser ut til å gå i morens fotsport. Hun er for tykk, så slanker seg nå ( 17 år gammel). Jeg synes det er synd at hun gjør dette og lurer på hvorfor. Vil ikke at hun skal være fadder til barnet mitt. Er det midtlivskrise? Anonymkode: 835f9...621
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Stakkar... Hun kan jo ikke leve av utseendet lenger nå, hvis det er alt hun har i livet vil de neste 40 åra bli rimelig nedtur. Jeg ville tippe hun går gjennom en slags krise ja. Gi henne komplimenter xir utseendet, er kanskje det hun vil ha. Anonymkode: ea279...caf
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 hvordan kan hun aldri ha jobbet? Og hva slags menneske er hun hvis hun krotisere DEG for å jobbe? Anonymkode: 6b259...f19
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 Det er helt normalt å ikke like alt familien gjør. Hvorfor ikke fokusere på det positive med søsteren din? Du hadde virkelig ikke mye pent å si om henne! Ok, så prøver hun å bli modell. Kanskje er det ikke helt realistisk, men hva så? Det er så mange verre ting hun kunne ha gjort. Hva har det med saken å gjøre at datteren er overvektig? Du trenger ikke like det. Hun trenger ikke være fadder til barnet ditt. Men du kan vel droppe å snakke så ekkelt om henne? Du framstår jo bare dønn usympatisk. Anonymkode: 7615a...37e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 Hun er 41 år, så hun er voksen nok til å gjøre som hun vil, enten du liker det eller ei. Nå er det ingen lov som sier at søsken trenger å være faddere heller. Anonymkode: caf64...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 Jeg skjønner heller ikke at enkelte har det eksponeringsbehovet der. Nakenbilder, og dokumenterer alt på Facebook og Instagram osv. Det er en falsk virkelighet, og et eksponeringsbehov jeg ikke har sansen for. Type; se på meg!!! Nå er jeg deilig!! Og nå har jeg kjøpt noe rådyrt!! Vet ikke, jeg liker litt mer beskjedenhet, men det er nå bare min mening. I disse Cardashian familien tider.., Anonymkode: a3fd4...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå