AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Del Skrevet 4. juli 2019 Hei! Jeg skal på en ukes ferie med hunden min til Sverige, ca 20 min fra Strømstad. Har skjønt at jeg må innom en vetrinær i Sverige for å få ormekur mot bendelorm før jeg kan dra tilbake til Norge. Har noen erfaring,eller tips til vetrinærer i området? Vil gjerne gjøre det så smooth som mulig. Har lest om nordmenn som nesten ikke kommer seg hjem pga kø hos vetrinærer over grensa.. Anonymkode: d7d61...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Del Skrevet 4. juli 2019 Har ikke erfaring med veterinær i Strømstad, men det er to klinikker der. Strømstad djurklinkk og Dingleveterinärene, men det kanskje er noen flere i området der du skal. Du får ta konakt med de å bestille time så snart du kommer til Sverige evt.før du drar. Har bare kjørt med katter over grensa, og de trenger ikke ormkur for revens bendelorm. Husk passet til hunden! Anonymkode: 2bb14...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå