Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Har du tatt Postafen el og blitt sløv/søvnig av de? Eller virket de ikke slik på deg? (Vurderer å prøve de for å se om det hjelper)
Gjest Emera Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Ja, jeg blir søvnig av Postafen, ihvertfall hvis jeg tar full dose. Det hender jeg må det for å unngå reisesyke. Synes det er en ubehagelig trøtthet. Dersom jeg tar halv dose merker jeg mindre til trøttheten.
Gjest Cerise Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Jeg blir virkelig slått ut,resten av dagen er for min del ødelagt. men tar de ved lengre båtturer, orker ikke å vær båtsyk,verste jeg vet omtrent..
Gjest Cerise Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 men glemte å si en ting da,postafen virker kjempebra, når jeg tar de kjenner jeg ikke antydning til kvalme i det hele tatt.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Jeg blir også trøtt av Postafen, men er avhengig av dem om jeg skal sitte på i bil, buss eller båt... K
Gjest Melk Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 Blir kjempetrøtt på kvelden, men går fint om jeg kun tar en halv.
meta2 Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Merker ingenting når jeg tar de, bare at jeg ikke blir sjøsjuk. :-) Brukte de noen ganger da jeg var gravid og vi skulle ut, feire dagen mannen og jeg traff hverandre. Ungene blir heller ikke søvnig når de får de.
Eføy Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har kun brukt de på båtturer, men jeg blir veldig trøtt av de. Syns det har ødelagt noe av turen pga det, men jeg er heller litt trøtt enn sjøsjuk..
Gjest Queenblue Skrevet 8. mai 2005 #9 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har kun brukt de på båtturer, men jeg blir veldig trøtt av de. Syns det har ødelagt noe av turen pga det, men jeg er heller litt trøtt enn sjøsjuk.. Helt enig!
lillesky Skrevet 8. mai 2005 #10 Skrevet 8. mai 2005 Jeg blir trøtt av det. Og kan ikke ta det hvis jeg skal kjøre. Men det finnes andre merker, for Postafen varer 12 timer, mens det finnes merker som varer 4 timer. Kanskje de er bedre? En ting jeg har kjøpt meg, som er supert, er sjøbånd (seaband). Kjøpte det på båten. Og de funket bra! Både på meg og på samboer. Han var skikkeli dårlig, men ble frisk av de bånda. Og jeg har hørt om folk som bruker dem når de er på biltur. Koster 100 kr (er to bånd, en til hver arm).
Gjest Cerise Skrevet 9. mai 2005 #11 Skrevet 9. mai 2005 Jeg blir trøtt av det. Og kan ikke ta det hvis jeg skal kjøre. Men det finnes andre merker, for Postafen varer 12 timer, mens det finnes merker som varer 4 timer. Kanskje de er bedre? En ting jeg har kjøpt meg, som er supert, er sjøbånd (seaband). Kjøpte det på båten. Og de funket bra! Både på meg og på samboer. Han var skikkeli dårlig, men ble frisk av de bånda. Og jeg har hørt om folk som bruker dem når de er på biltur. Koster 100 kr (er to bånd, en til hver arm). Hvordan skal disse virke?
lillesky Skrevet 9. mai 2005 #12 Skrevet 9. mai 2005 Hvordan skal disse virke? Seaband er et armbånd med knotter som stimulerer et viktig kvalmedempende punkt på vristens innside og er en light-versjon av akupunktur. Se denne siden: http://www.seaband.dk/ Er garanti på dem og greier, det visste ikke jeg. Jeg synes den sitter litt stramt, men det er bedre enn å være sjøsyk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå