AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Trenger litt forslag. Ønsker å bli mer fysisk aktiv og gjerne melde meg på et kurs. Men vil ikke gå på et typisk treningssenter. Anonymkode: 442c1...c66
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Karate, løper, og trener styrke (hjemme, har eget treningsrom). Anonymkode: b1f71...1b5
annebanane Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Svømming når det er basseng i nærheten eller sommer ute.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 Løping og styrketrening. Har treningsrom med tredemølle hjemme. Anonymkode: 123ba...7fa
Gjest Tamsi Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 Løper i naturen eller på idrettsbane. Sykler av og til, eller går i fjellet.
FrodeF Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løping og styrketrening. Har treningsrom med tredemølle hjemme. Anonymkode: 123ba...7fa TS ønsket ikke svar fra folk som trente på senter. Dette er akkurat det samme.
Missfitness Skrevet 4. juli 2019 #8 Skrevet 4. juli 2019 Løping ute og har utstyr for styrketrening hjemme (mye du kan gjøre uten utstyr også!).
Missfitness Skrevet 4. juli 2019 #9 Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, FrodeF skrev: TS ønsket ikke svar fra folk som trente på senter. Dette er akkurat det samme. Nei, TS skriver at hun ikke vil gå på et vanlig treningssenter
pingeling Skrevet 4. juli 2019 #10 Skrevet 4. juli 2019 Crossfit, og vi trener i en liten crossfitbox. En garasje tilpasset til crossfitøvelser. Morsom og variert trening, og ikke minst fantastisk miljø og samhold.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #11 Skrevet 4. juli 2019 7 minutter siden, FrodeF skrev: TS ønsket ikke svar fra folk som trente på senter. Dette er akkurat det samme. Nei. Har du flere titalls personer i hjemmet ditt, du da, som tar utstyret ditt så du må vente i kø, som svetter på det uten å vaske det, som bråker og preiker og fiser og er i veien, og roter med utstyr overalt? Og har du mange minutters reisevei til treningsrommet i huset ditt? Stort hus, du da? Og betaler du flere hundre kroner i måneden for dette utstyret ditt? Kjøpt på avbetaling, da? Du vet ikke hvorfor ts ikke vil trene på senter... Jeg HATER senter, fordi jeg hater å bruke tid på å reise til det, vente på tur til å bruke ting, og bli utsatt for andre folk. Men jeg elsker å trene styrke i fred og ro i min egen heim, og ikke betale en krone annet enn utstyret - som man har tjent inn igjen og vel så det på et års tid. Anonymkode: b1f71...1b5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #12 Skrevet 4. juli 2019 Løper i terreng. Har fått mye muskler i beina av å løpe oppoverbakker, så trenger ikke trene styrke i tillegg. Overkroppen trener jeg hjemme gjennom enkle øvelser som armhevinger, pullups, planken, situps og dips. Bruker ikke vekter, bare egen kroppsvekt. Kom deg ut og bruk naturen er mitt beste tips. Du får en psykisk tilleggseffekt av å trene ute. Anonymkode: 1580e...082
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #13 Skrevet 5. juli 2019 Prøver å velge å gå eller sykle fra A til B når jeg har mulighet. Går tur. Har slynger hjemme for styrke. Gjør også yoga. Løper i perioder, men synes det er kjedelig.. Anonymkode: 0a87f...be7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #14 Skrevet 5. juli 2019 18 timer siden, FrodeF skrev: TS ønsket ikke svar fra folk som trente på senter. Dette er akkurat det samme. Det er da absolutt ikke det samme. Hjemme hos meg er det aldri kø, det er alltid åpent og jeg trenger ikke barnevakt for å trene. Kan trene mens barnet sover eller ser barne-TV, feks. Jeg slipper reisetid og kan høre på akkurat den musikken jeg vil (eller se TV). Jeg kan også ha på meg akkurat det jeg vil uten å få blikk fra noen andre. Jeg trente på treningssenter før, aldri igjen. Anonymkode: 123ba...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå