AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Jeg lurer på om jeg gjør ting rett😂 er gift, har bare hatt to partnere, og min eks og jeg var jomfru sammen, jeg ser jo tilbake at det ikke var bra😂 men min mann har jo hatt fler enn meg og ett forhold på 9 år med en annen kvinne, og jeg vil jo være best mulig😊 Tips? Anonymkode: c30ff...6a7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 At man tar initiativ, at man er med og viser interesse/samtykke. I motsatt ende: likegyldig og flat potetsekk. Anonymkode: cce0a...ab7 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 For min del er det fint om dama er med og lager litt lyder og viser at hun koser seg. Vær deg selv og tilpass sexen etter humøret ditt. Rolig kos når det er det som ønskes, mer røft om det er det du vil ha. Og ekstremt viktig - vær i førersetet for din egen orgasme. Ikke la han ha ansvaret for det, du styrer og stimulerer slik at du kommer i mål. Bruk hånda og vibrator når det trengs, i tillegg til å fortelle han hva du vil ha og når. Anonymkode: 8c285...ba1 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At man tar initiativ, at man er med og viser interesse/samtykke. I motsatt ende: likegyldig og flat potetsekk. Anonymkode: cce0a...ab7 Jeg liker å prøve ting, er ganske tøyelig, men kjenner selvtilliten kunne vært bedre Anonymkode: c30ff...6a7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å prøve ting, er ganske tøyelig, men kjenner selvtilliten kunne vært bedre Anonymkode: c30ff...6a7 Du trenger ikke være fullpakket av selvtillit. Men når en mann tar deg til sengs, så er det jo ingen grunn til å være beskjeden og tilbakeholden heller. Fordi han vil jo ha deg. Så prøv å lat som om at du har selvtillit, kanskje du også får det da Og du. Aldri vær redd for å ta styringen. Aldri vær redd for å vise hva du liker. Å gi en mann en pekepinne på hva du faktisk liker, gjør jo at hele sexen oppleves bedre. Ja, for menn flest har jo lyst å tilfredsstille sin partner best mulig. Men ettersom det er så individuelt, så er det jo umulig å vite hva du liker på forhånd. Så for at sexen skal bli best mulig, la det skje på den beste måten. Anonymkode: cce0a...ab7 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke være fullpakket av selvtillit. Men når en mann tar deg til sengs, så er det jo ingen grunn til å være beskjeden og tilbakeholden heller. Fordi han vil jo ha deg. Så prøv å lat som om at du har selvtillit, kanskje du også får det da Og du. Aldri vær redd for å ta styringen. Aldri vær redd for å vise hva du liker. Å gi en mann en pekepinne på hva du faktisk liker, gjør jo at hele sexen oppleves bedre. Ja, for menn flest har jo lyst å tilfredsstille sin partner best mulig. Men ettersom det er så individuelt, så er det jo umulig å vite hva du liker på forhånd. Så for at sexen skal bli best mulig, la det skje på den beste måten. Anonymkode: cce0a...ab7 Kanskje jeg har lest for mange innlegg på kg om at folk savner sex med eksene sine, eller er det en «kvinneting» å si? Anonymkode: c30ff...6a7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg har lest for mange innlegg på kg om at folk savner sex med eksene sine, eller er det en «kvinneting» å si? Anonymkode: c30ff...6a7 Tja. Nei det gjelder sikkert begge kjønn. Har vel noe med trygghet, kjennskap og forståelse til hverandre. Anonymkode: cce0a...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #8 Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Nei det gjelder sikkert begge kjønn. Har vel noe med trygghet, kjennskap og forståelse til hverandre. Anonymkode: cce0a...ab7 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det, herjar jo hatt en partner før, det var ikke så bra, og det føltes som pliktsex som skulle skje hver kveld 23.30😳 Anonymkode: c30ff...6a7
Tøytigern Skrevet 4. juli 2019 #9 Skrevet 4. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del er det fint om dama er med og lager litt lyder og viser at hun koser seg. Vær deg selv og tilpass sexen etter humøret ditt. Rolig kos når det er det som ønskes, mer røft om det er det du vil ha. Og ekstremt viktig - vær i førersetet for din egen orgasme. Ikke la han ha ansvaret for det, du styrer og stimulerer slik at du kommer i mål. Bruk hånda og vibrator når det trengs, i tillegg til å fortelle han hva du vil ha og når. Anonymkode: 8c285...ba1 Det er trist både når en mann lar damen være ansvarlig for sin egen orgasme og trist for mannen når hun ikke slipper han til. Sånt gir ikke god sex for en mann. 3
Tøytigern Skrevet 4. juli 2019 #10 Skrevet 4. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om jeg gjør ting rett😂 er gift, har bare hatt to partnere, og min eks og jeg var jomfru sammen, jeg ser jo tilbake at det ikke var bra😂 men min mann har jo hatt fler enn meg og ett forhold på 9 år med en annen kvinne, og jeg vil jo være best mulig😊 Tips? Anonymkode: c30ff...6a7 At du er aktiv og at du har utholdenhet nok til å ri han på en god måte.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #11 Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, Tøytigern skrev: Det er trist både når en mann lar damen være ansvarlig for sin egen orgasme og trist for mannen når hun ikke slipper han til. Sånt gir ikke god sex for en mann. Der tror jeg at jeg kan skjerpe meg, jeg har vel på en måte skjøvet bort hendene hans, shit shit shit Anonymkode: c30ff...6a7
Tøytigern Skrevet 4. juli 2019 #12 Skrevet 4. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der tror jeg at jeg kan skjerpe meg, jeg har vel på en måte skjøvet bort hendene hans, shit shit shit Anonymkode: c30ff...6a7 Istedet for å skyve bort kan du si hva du vil ha/trenger Å bli skjøvet bort er ikke det man ønsker seg når man forsøker å tilfredstille noen. Det er en instant turn-off. Han han ikke sagt noe? Uttrykt skuffelse? Mistet reisningen? Dere må snakke sammen i senga. Blir kjent med hverandre. Le litt sammen. Forføre hverandre. 1
Gjest Paramount Skrevet 4. juli 2019 #13 Skrevet 4. juli 2019 Ikke tenkt så mye på selvtillit. Holdning er viktigere. Glem hemninger og komplekser. Vær glad i musa di, om det høres aldri så kleint ut, det kan gjøre sexen mindre komplisert, og deg mer fantasifull. Det vil han nok sette pris på
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #14 Skrevet 4. juli 2019 46 minutter siden, Tøytigern skrev: Det er trist både når en mann lar damen være ansvarlig for sin egen orgasme og trist for mannen når hun ikke slipper han til. Sånt gir ikke god sex for en mann. Hvorfor utelukker det ene det andre? Selvfølgelig er man ansvarlig for sin egen nytelse og orgasme, og så veileder man den andre partneren slik at man får egen nytelse og oppnår klimaks. Noe sier meg at du ikke har mye seksuell erfaring Anonymkode: b173a...b81 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #15 Skrevet 4. juli 2019 Du må rett og slett trene, når du er aktiv selv(jogger) og har god kondis, da stiller du veldig bra forberedt. Anonymkode: 5a690...e52 1
draug 75 Skrevet 4. juli 2019 #16 Skrevet 4. juli 2019 Sånn innimellom det som utarter til den vanlige småkjeklinga her. Spørsmålet ditt er egentlig umulig å svare presist på, ts. Fordi det vil variere med hva du sjøl vil og hva mannen vil. Noen, som jeg, vil ha underdanige og litt passive kvinner. Sånne som nyter å bli tatt og herjet med. En annen fyr vil ha ei mer aktiv og sjefete kvinne som tar seg mer til rette. Det er imidlertid så at ei som ikke vil og ikke tør noe som helst, som ikke stiller det spørsmålet som du gjør en gang. Hun er antakelig ikke god i senga i det hele tatt. Det er sånn at ei som ikke nyter og tenner på det hun er med på og som ikke kan gi seg hen til å ha sex, hun kan ikke være god i senga. Manglende fantasi, som i "hæ, nei det er jo ikke sånn man gjør det" eller militant oppfatning av at "dette er ikke sirkus og jeg er ikke akrobat!" når man endrer stilling. Det hjelper altså å være med og vise at du liker det du er med på. I alle fall at du vet om noe du liker og kan bruke det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #17 Skrevet 4. juli 2019 Det finnes ingen skole for sex. Handler om forståelse av deg og partneren din og god kommunikasjon. Hvis folk sliter mez å ha god sex, hvordan klarer folk å fly til månen da. Så vanskelig er det ikke.. Anonymkode: 5d5b1...44c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #18 Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, Tøytigern skrev: Istedet for å skyve bort kan du si hva du vil ha/trenger Å bli skjøvet bort er ikke det man ønsker seg når man forsøker å tilfredstille noen. Det er en instant turn-off. Han han ikke sagt noe? Uttrykt skuffelse? Mistet reisningen? Dere må snakke sammen i senga. Blir kjent med hverandre. Le litt sammen. Forføre hverandre. Har aldri opplevd at han har mistet tenningen, han har sagt at han er fornøyd om jeg er fornøyd, men det må jo være noe mer jeg kan gjøre enn å bare slippe han til Anonymkode: c30ff...6a7
Geojak Skrevet 4. juli 2019 #19 Skrevet 4. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om jeg gjør ting rett😂 er gift, har bare hatt to partnere, og min eks og jeg var jomfru sammen, jeg ser jo tilbake at det ikke var bra😂 men min mann har jo hatt fler enn meg og ett forhold på 9 år med en annen kvinne, og jeg vil jo være best mulig😊 Tips? Anonymkode: c30ff...6a7 Vis at du har lyst. Ta iniativ. vekk ham om morgenen og hvisk ham i øret at du vil elske. vær aktivt med, og ikke bare ta i mot, foreslå stillinger, Eksempel fra min kone, jeg ligger med hodet mellom bena hennes og slikker henne, hun nyter, og utbryter plutselig, « nå snur jeg meg så du kan ta meg bakfra»... herlig! ta iniativ til å være på topp, herlig når hun sitter over og rir. men det viktigste kan være dialog, når dere er alene ta opp temaet, med spørmålet « hva liker du best når vi elsker» Her i huset har vi hatt endel sånne samtaler, og de har som regel alltid endt opp med deilig sex 😍 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #20 Skrevet 4. juli 2019 hovedspørsmålet er jo hva gjør du nå? hva gjør du nå ts? Anonymkode: 5a690...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå