AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 En fantasi, eller noe du tenkte aldri kom til å skje, så skjedde det. Hvilken seksuell fantasi lekte du med, og det skjedde deg. Og jeg regner med at fra skala fra 1 til 10 så ble det 10. Anonymkode: 52f39...efe 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Ikke så spenstig, men har hatt sex utendørs i skogen. Desverre var stedet infisert av mygg så ble helt grusomt! Måtte avbryte og løpe vekk... Anonymkode: febbe...1b9 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Hatt trekant med 2 menn, derav den ene min faste sexpartner. Vi har både hatt meg i midten og han i midten. Definitivt vært veldig vellykket hver gang. Anonymkode: bc2c1...8c5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 Vi var på båttur, ankret opp et litt øde sted... hun lå og solte seg på dekk, først i bikini deretter toppløs. jeg la meg ved siden av henne, og foreslo vi skulle sole oss nakne, hun sa det var en god ide... jeg reagerte på hennes nakenhet, hun så det, og dermed hadde vi sex der på dekk i friluft... ingen like i nærheten, men paserte noen båter på litt avstand, om de så i vår rettning fikk de nok med seg hvasom foregikk 😎 dette hadde jeg fantasert om men aldri turt å foreslå, herlig at det skjedde på denne måren.. Anonymkode: 5d50a...ae8 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 Lå en periode med verdens kjekkeste mann. Stygge, lille ekle meg lå med en 10’er. Anonymkode: 7c22b...2c8 3
Hunmedham Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 Ga en ukjent mann BJ uten kondom gjennom et gloryhole. Ante ikke hvem det var. Gikk bra. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 35 minutter siden, Hunmedham said: Ga en ukjent mann BJ uten kondom gjennom et gloryhole. Ante ikke hvem det var. Gikk bra. Deilig.. Fikk han cumme i kjeften din? Anonymkode: 4ad2e...dc8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #8 Skrevet 17. juli 2019 Venter fortsatt på den.😉 Anonymkode: 642e6...e19 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #9 Skrevet 24. juli 2019 På 5.7.2019 den 8.31, AnonymBruker skrev: Deilig.. Fikk han cumme i kjeften din? Anonymkode: 4ad2e...dc8 Sikkert. Anonymkode: 642e6...e19
Hunmedham Skrevet 3. september 2019 #10 Skrevet 3. september 2019 Hehe. Har ikke vært her på lenge. Ja, og det var derfor jeg skrev "gikk bra". For sånt bør man passe seg for. Ubeskyttet sex med fremmede i slike omgivelser er risikosport. Da er det ikke lurt å droppe kondom og å svelge, nei.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #11 Skrevet 3. september 2019 Fantasi om sex i bil... skjedd to ganger...1 gang... bra... andre gang not so good... Fantasi om å bli bundet fast og dominert... skjedd 1 gang med blindfold... digg digg digg... alt med samme partner.. 😍😍 Anonymkode: 87d2e...a03
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #12 Skrevet 3. september 2019 Her har det skjedd mye jeg aldri hadde sett for meg etter at jeg og mannen beveget oss ut av komfortsonen for noen år siden. Trekant med to menn, sex med andre par, møtt menn alene imens vi filmer til mannen osv. Anonymkode: c2b75...8a6 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #13 Skrevet 3. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her har det skjedd mye jeg aldri hadde sett for meg etter at jeg og mannen beveget oss ut av komfortsonen for noen år siden. Trekant med to menn, sex med andre par, møtt menn alene imens vi filmer til mannen osv. Anonymkode: c2b75...8a6 Deilig fantasi og så flott at dere turte å realisere den. En ønskedrøm for meg (mann), men blir vel med fantasien dessverre. Samboer er noe negativ til tanken...og vil ikke pule andre enn meg Skulle gjerne hatt en oppskrift hvordan jeg skulle fått henne med på noe slikt. Vi er ikke helt kompatible på akkurat dette punktet. Anonymkode: defd1...968
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #14 Skrevet 3. september 2019 Hadde en flørt med en kollega i ett år uten at vi lå sammen. Han er 2 meter høy og har sjukt svære sko, og jeg dannet meg et bilde i hodet om at han var svær der nede også. Så lå vi omsider sammen, han var absolutt ikke svær og mannemannen gråt da han kom... Angrer på at vi hadde sex, jeg likte fantasien bedre. 🙈 Anonymkode: 07707...577 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå