Gå til innhold

Glassfat til kubbelys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på desperat jakt etter glassfat med plass til tre kubbelys. Jeg fant noen som var perfekt på Pytt og Panne på Storosenteret, men de hadde bare tre igjen og de kunne ikke skaffe flere. Er det noen som har sett sånne fat som ikke er alt for dyre?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Har sett de på nille, eller nei... en annen sånn billig butikk... hva heter den nå igjen.. :klø:

Gjest gjesten
Skrevet

Hva med Pytt og Panne på Gunerius? Samme butikken som på Storo.

Gjest gjesten
Skrevet

Kom på litt flere steder som muligens kan være verdt en tur: Åhlens, Big (mener det heter det var i byen før,men tror det er flyttet ut på noen av bydelssentrene som f eks Linderud), Kremmerhuset på Byporten.

Skrevet

Skal sjekke disse plassene. Jeg visste ikke at det var Pytt og Panne på Guneriussenteret. Tusen takk.

Skrevet
Hva med Ikea?

Jeg har sjekket Ikea, men det var grønnskjær i dem. Det passer dessverre ikke på bordet.

Skrevet

jeg fant noen runde klare fat på ikea - har brukt de som adventtstake - fått plass til 4 i de. men du må kanskje ha litt sand i bunnen...

Skrevet
jeg fant noen runde klare fat på ikea - har brukt de som adventtstake - fått plass til 4 i de. men du må kanskje ha litt sand i bunnen...

Vet du hva de heter? Da kan jeg søke på nettet å se om Ikea fortsatt har dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...