AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Hei alle sammen I et par, fire fem dager nå har jeg hatt vondt i korsryggen, mensensmerter og menssmerter i lysken.. Det var litt intenst i ca to dager i lysken, men bleknet litt etterhvert.. Ikke veldig sterke smerter i magen, men merkbare svake hele tiden. Bortsett fra om morgenen. Jeg skal ha mensen om 5 dager.. I motsetning til andre mnd, har disse smertene vart i maks to dager et par dager etter El og kommet tilbake først når mensen har kommet.. Jeg har ikke ømme pupper, kanskje litt mer følsomme nipler, men ikke nevneverdig, og jeg har ingen utflod. Hva tror dere? Husker noen om dere merket noe før mensdato? 😍😍😍😍😍 Anonymkode: 5d6d6...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta en test Anonymkode: 603d8...d5d Du skjønner vel at det er for Tidlig? Og jeg i prinsippet ikke trenger å spørre her, for er jeg gravid vil det slå ut på test uansett. Noen ganger vil man høre andres erfaringer og historier, man har kanskje prøvd i over et år.. Anonymkode: 5d6d6...ff1
hotfudge Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 I mange av prøveperiodene jeg hadde opplevde jeg å ha mange symptomer før forventet mens, men var ikke gravid. Da jeg faktisk var blitt gravid hadde absolutt ingen symptomer før forventet mensen. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 Mine symptomer før IKM (vært gravid to ganger så langt i 2019), begge gangene har det vært likt: Kviser ganske kjapt etter EL (pleier ikke å komme før rundt mensen) Ømme bryster/nipler Svimmel Mye hvit tynn utflod Svake murringer nederst i magen Ekstra trøtt på kveldene, sovner på sofaen etter middag noe som aldri pleier å skje. Anonymkode: 36318...047
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 Måneden før jeg ble gravid hadde jeg ALLE symptomene, ingen spotting. Mensen kom. Måneden jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer, og begynte å spotte to dager før IKM, var gravid og er nå i 3. Trimester. Symptomspotting er ikke lett😁 Anonymkode: d1ec7...2bd
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 Kjære vene det er umulig å vite det skjønner du og. Gi det noen uker og piss på en test. Lykke til Anonymkode: 89968...8dc 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #8 Skrevet 4. juli 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære vene det er umulig å vite det skjønner du og. Gi det noen uker og piss på en test. Lykke til Anonymkode: 89968...8dc Uff unnskyld om jeg irriterte deg! Anonymkode: 5d6d6...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #9 Skrevet 4. juli 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine symptomer før IKM (vært gravid to ganger så langt i 2019), begge gangene har det vært likt: Kviser ganske kjapt etter EL (pleier ikke å komme før rundt mensen) Ømme bryster/nipler Svimmel Mye hvit tynn utflod Svake murringer nederst i magen Ekstra trøtt på kveldene, sovner på sofaen etter middag noe som aldri pleier å skje. Anonymkode: 36318...047 Hadde det samme i min første graviditet, bortsett fra svimmel, heller andpusten 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måneden før jeg ble gravid hadde jeg ALLE symptomene, ingen spotting. Mensen kom. Måneden jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer, og begynte å spotte to dager før IKM, var gravid og er nå i 3. Trimester. Symptomspotting er ikke lett😁 Anonymkode: d1ec7...2bd Interessant det der, for virker som at man enten ikke har noe symptomer, eller rett og slett alle de klassiske. lykke til med fødsel 😍😍 Anonymkode: 5d6d6...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #10 Skrevet 4. juli 2019 La oss si dette er graviditetssymptomer. Da hadde du fått positiv test. 5 dager før mens er vel sånn ca 9dpo å mange får positive tester på den dagen. Om den er negativ er nok dessverre sannsynligheten veldig stor for at det du kjenner ikke har noe med en spire å gjøre. Det er HCG som øker å gir symptomene. Å om HCG øker får du positiv test. Ta en billigstrimmel. Kanskje du får en svak strek Anonymkode: 9934e...6df
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #11 Skrevet 4. juli 2019 Pluss du sier i 5 dager nå har du kjent det som du beskriver. Det er 10 dager før IKM. Det er vel nesten umulig å få symptomer så tidlig da egget ikke har festet seg. Kanskje det var eggløsningssymptomer? Anonymkode: 9934e...6df
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #12 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: La oss si dette er graviditetssymptomer. Da hadde du fått positiv test. 5 dager før mens er vel sånn ca 9dpo å mange får positive tester på den dagen. Om den er negativ er nok dessverre sannsynligheten veldig stor for at det du kjenner ikke har noe med en spire å gjøre. Det er HCG som øker å gir symptomene. Å om HCG øker får du positiv test. Ta en billigstrimmel. Kanskje du får en svak strek Anonymkode: 9934e...6df Tenkte nok vente til mens dagen for å ta test for sikreste resultat. På sist graviditet fikk jeg positivt 2 dager etter ikm:) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pluss du sier i 5 dager nå har du kjent det som du beskriver. Det er 10 dager før IKM. Det er vel nesten umulig å få symptomer så tidlig da egget ikke har festet seg. Kanskje det var eggløsningssymptomer? Anonymkode: 9934e...6df Ja man kan ikke vite før man tar en test Anonymkode: 5d6d6...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #13 Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære vene det er umulig å vite det skjønner du og. Gi det noen uker og piss på en test. Lykke til Anonymkode: 89968...8dc Noen har visst stått opp med feil fot. Trodde du det var fredag og innså det var torsdag? Hvorfor i all verden gidder du å bruke tid på å kommentere? Kjære vene, hold deg unna kvinneguiden om du har en dårlig dag Anonymkode: 9546b...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå