AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Noen som har erfaring med dette hotellet? Lurer på å bestille oss en tur dit, men klarer ikke helt bestemme oss. Anonymkode: bb0ae...b28
Kirby Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Har bodd der og vi var fornøyde 😊 Noe spesielt du lurer på?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 On 7/4/2019 at 9:45 AM, AnonymBruker said: Noen som har erfaring med dette hotellet? Lurer på å bestille oss en tur dit, men klarer ikke helt bestemme oss. Anonymkode: bb0ae...b28 bodde der for noen år siden, lite fornøyd dessverre. veldig masseturisme/turistfabrikkpreg - ingen følelse av å være i spania. Restauranten stengte tiiiidlig, tror det var mellom 2000 og 2100 en gang. Dønn kjedelig restaurant, og dyr. men kort vei til "ekte restauranter", så ikke noe stort problem - skjønt det er hyggelig å ha et bra spisested/bar på hotellet også. Og masse håndklær på stolene ved bassenget som ble lagt ut før frokost, underlig at folk gjør slikt - og så forlater stolen sin Atpåtil var prisen relativt høy og rommene små. har heldigvis hatt mange flotte hotellopplevelser på Mallorca siden, fin øy! Anonymkode: cedd1...e34
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 På 4.7.2019 den 22.19, Kirby skrev: Har bodd der og vi var fornøyde 😊 Noe spesielt du lurer på? Lurer på bassengområdet, er det stort? Nok solsenger? Er det langt til strand om det er fullt ved basseng? Anonymkode: bb0ae...b28
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer på bassengområdet, er det stort? Nok solsenger? Er det langt til strand om det er fullt ved basseng? Anonymkode: bb0ae...b28 Vi var veldig fornøyde, men stranda ved hotellet er ikke bra. Det er mange bassengområdet. God mat når du har all inklusive. Anonymkode: 97fae...a52
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var veldig fornøyde, men stranda ved hotellet er ikke bra. Det er mange bassengområdet. God mat når du har all inklusive. Anonymkode: 97fae...a52 Takk for svar! Vi har faktisk bestilt nå. Tok med frokost og happy baby leilighet. Håper det blir bra Hvor langt er det fra flyplass til hotell med bussen? Anonymkode: bb0ae...b28
Kirby Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 Beklager, her har jeg glemt å svare! Stort sett lett å få plass ved bassengene, anbefaler stranda i Cala Millor om dere vil på strand, men solsenger koster litt og det er mye folk der. Bussen fra flyplassen tar i underkant av en time om jeg husker riktig, håper ikke dere får den samme villmannen av en bussjåfør som oss 😨
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 Var der i fjor. Helt fint der for barnefamilier. Det var alltid ledig ved bassengene, var der i høysesong. Ca en time med buss tror jeg, litt langt men gikk greit. Anonymkode: 0ca7c...cd8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #9 Skrevet 10. juli 2019 15 timer siden, Kirby skrev: Beklager, her har jeg glemt å svare! Stort sett lett å få plass ved bassengene, anbefaler stranda i Cala Millor om dere vil på strand, men solsenger koster litt og det er mye folk der. Bussen fra flyplassen tar i underkant av en time om jeg husker riktig, håper ikke dere får den samme villmannen av en bussjåfør som oss 😨 Takk for svar! Krysser fingrene for det, hehe 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Var der i fjor. Helt fint der for barnefamilier. Det var alltid ledig ved bassengene, var der i høysesong. Ca en time med buss tror jeg, litt langt men gikk greit. Anonymkode: 0ca7c...cd8 Ok, takk! Anonymkode: bb0ae...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå