Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette hotellet?

Lurer på å bestille oss en tur dit, men klarer ikke helt bestemme oss.

Anonymkode: bb0ae...b28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bodd der og vi var fornøyde 😊 Noe spesielt du lurer på?

AnonymBruker
Skrevet
On 7/4/2019 at 9:45 AM, AnonymBruker said:

Noen som har erfaring med dette hotellet?

Lurer på å bestille oss en tur dit, men klarer ikke helt bestemme oss.

bodde der for noen år siden, lite fornøyd dessverre. veldig masseturisme/turistfabrikkpreg - ingen følelse av å være i spania. Restauranten stengte tiiiidlig, tror det var mellom 2000 og 2100 en gang. Dønn kjedelig restaurant, og dyr. men kort vei til "ekte restauranter", så ikke noe stort problem - skjønt det er hyggelig å ha et bra spisested/bar på hotellet også.

Og masse håndklær på stolene ved bassenget som ble lagt ut før frokost, underlig at folk gjør slikt - og så forlater stolen sin

Atpåtil var prisen relativt høy og rommene små.

har heldigvis hatt mange flotte hotellopplevelser på Mallorca siden, fin øy!

Anonymkode: cedd1...e34

AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2019 den 22.19, Kirby skrev:

Har bodd der og vi var fornøyde 😊 Noe spesielt du lurer på?

Lurer på bassengområdet, er det stort? Nok solsenger? Er det langt til strand om det er fullt ved basseng? :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på bassengområdet, er det stort? Nok solsenger? Er det langt til strand om det er fullt ved basseng? :) 

Vi var veldig fornøyde, men stranda ved hotellet er ikke bra. Det er mange bassengområdet. God mat når du har all inklusive. 

Anonymkode: 97fae...a52

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi var veldig fornøyde, men stranda ved hotellet er ikke bra. Det er mange bassengområdet. God mat når du har all inklusive. 

Anonymkode: 97fae...a52

Takk for svar! Vi har faktisk bestilt nå. Tok med frokost og happy baby leilighet. Håper det blir bra :) Hvor langt er det fra flyplass til hotell med bussen? 

Skrevet

Beklager, her har jeg glemt å svare! Stort sett lett å få plass ved bassengene, anbefaler stranda i Cala Millor om dere vil på strand, men solsenger koster litt og det er mye folk der. Bussen fra flyplassen tar i underkant av en time om jeg husker riktig, håper ikke dere får den samme villmannen av en bussjåfør som oss 😨

AnonymBruker
Skrevet

Var der i fjor. Helt fint der for barnefamilier. Det var alltid ledig ved bassengene, var der i høysesong. Ca en time med buss tror jeg, litt langt men gikk greit. 

Anonymkode: 0ca7c...cd8

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Kirby skrev:

Beklager, her har jeg glemt å svare! Stort sett lett å få plass ved bassengene, anbefaler stranda i Cala Millor om dere vil på strand, men solsenger koster litt og det er mye folk der. Bussen fra flyplassen tar i underkant av en time om jeg husker riktig, håper ikke dere får den samme villmannen av en bussjåfør som oss 😨

Takk for svar! Krysser fingrene for det, hehe :) 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var der i fjor. Helt fint der for barnefamilier. Det var alltid ledig ved bassengene, var der i høysesong. Ca en time med buss tror jeg, litt langt men gikk greit. 

Anonymkode: 0ca7c...cd8

Ok, takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...