AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Hei, er jente på 19 år som sliter veldig med å ha sex, pga Endometriose. litt backgruond story: Mista jomfrudommen min når jeg var 14 år. Har hadd ganske så mange pulevenner. Jeg tror at nesten alle sin første gang var litt vond, for det var ihvertfall min. Eller min første gang føltes som en det var 1000 nåler som stakk inni vaginaen min samtidig, for å si det sånn. Men det var bare første gangen det føltes sånn. Etter det har sexlivet mitt vært helt fantastisk, helt til nå. Problem: Hver gang jeg skal ha sex nå så føles det ut som at jeg mister jomfrudommen på nytt om og om igjen. Å jeg blir jævlig frustrert når jeg vet hvor deilig det egentlig er å ha sex. Poenget: Så jeg håper det er noen der ute med cirka det samme problemet og vet hva som hjelper mot det her. Blir mer og mer frustrert for hver dag som går! Anonymkode: bb9f4...f58
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Du bør gå til en gynekolog og få hjelp der. De skal være spesialist og kan sjekke dine faktiske forhold for sex. Kanskje du har noe annet (eller flere diagnoser). Anonymkode: 7c6ea...25c 1
Finnmark678 Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du bør gå til en gynekolog og få hjelp der. De skal være spesialist og kan sjekke dine faktiske forhold for sex. Kanskje du har noe annet (eller flere diagnoser). Anonymkode: 7c6ea...25c Har vært hos flere gynekologer, alle sier at jeg bare må leve med. men må da være noe som hjelper!?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 Har samme problemet... alltid værst mellom eggløsning og mens, har jeg sex under mens/rett etter mens er det mye mindre/ingenting vondt. Varierer mye fra dag til dag også. Jeg prøver alltid å hjelpe ved å endre stillinger fordi for meg så kan det være «smertepunkter», men noen ganger er alt vondt og da sier jeg stopp😅 God oppvarming er også viktig for meg! Anonymkode: d6376...f06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå