Gå til innhold

Hvordan vær sexy å stråle av selvtilitt i sengen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i ett avstandsforhold fortiden å skal snart reise på besøk til han igjen. så da lurer jeg på litt ting.

Han er 6 år eldre enn meg å har derfor mer erfaring når det kommer til sex. Jeg selv har endel erfaring men sliter med dårlig selvtilit så jeg syntes det er vansklig å være på topp eller gi en bj, fordi da er liksom alt fokus på meg å min prestasjon. Vil liksom bare få de tingene overstått så fort som mulig fordi jeg føler meg ukomfortabel i den forstand at jeg kanskje ikke er bra nokk eller gjør det feil. 

Vi har hatt bra sex til nå å han tilfredsstiller meg veldig bra men føler liksom at jeg må gjøre noe tilbake, han skal jo ikke gjøre hele jobben alene. Har veldig lyst til å overraske han når jeg kommer på besøk. Vil enten gi han en amazing blowjob eller ri han og kunne nyte det selv også. Jeg er faktisk desperat på hjelp.

Jeg har mange ganger prøvd å ri et ons men har liksom aldri helt fått det til, nå når jeg først har fått kjæreste vil jeg liksom kunne det. Vet jeg liksom kan lære å bli god sammen med han men vil liksom ikke være den som er "dårlig" i senga.

Så om noen damer/jenter der ute har noen tips til hvordan jeg kan ri han best mulig på en ganske enkel måte ettersom jeg tydeligvis sliter med dette, så hadde jeg satt pris på det. Å hvordan klarer dere å slippe dere løs? er det noen måte jeg kan øve selv, noe trening for hofter å bevegelser elns? 

jatakk til alle tips ;))

Anonymkode: 98abd...bd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om selvtillit kan læres på den måten, men kanskje er «fake it ‘till you make it» en god strategi? Altså prøve å etterlikne hvordan en selvsikker person ville vært i senga, selv om det ikke er helt ektefølt? Jeg tror at hvis du klarer å gi inntrykk av å være selvsikker i senga, vil responsen du får gi deg litt ekte selvtillit. Ikke vet jeg altså, bare en tanke.

Når det gjelder å ri, så er det flere ting du kan gjøre. Prøv å tenk at du ikke skal løfte hele kroppen opp og ned, for det blir slitsomt i lengden. Tenk heller at du skal gjøre en bevegelse som ligner på twerking. Du sitter skrevs over han, og lener deg fram oppå han. Så lar du hoftene jobbe for deg, ved at du løfter rumpa/hoftene opp og ned uten at overkroppen gjør så mye. Vet ikke om beskrivelsen var god nok 😅 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i ett avstandsforhold fortiden å skal snart reise på besøk til han igjen. så da lurer jeg på litt ting.

Han er 6 år eldre enn meg å har derfor mer erfaring når det kommer til sex. Jeg selv har endel erfaring men sliter med dårlig selvtilit så jeg syntes det er vansklig å være på topp eller gi en bj, fordi da er liksom alt fokus på meg å min prestasjon. Vil liksom bare få de tingene overstått så fort som mulig fordi jeg føler meg ukomfortabel i den forstand at jeg kanskje ikke er bra nokk eller gjør det feil. 

Vi har hatt bra sex til nå å han tilfredsstiller meg veldig bra men føler liksom at jeg må gjøre noe tilbake, han skal jo ikke gjøre hele jobben alene. Har veldig lyst til å overraske han når jeg kommer på besøk. Vil enten gi han en amazing blowjob eller ri han og kunne nyte det selv også. Jeg er faktisk desperat på hjelp.

Jeg har mange ganger prøvd å ri et ons men har liksom aldri helt fått det til, nå når jeg først har fått kjæreste vil jeg liksom kunne det. Vet jeg liksom kan lære å bli god sammen med han men vil liksom ikke være den som er "dårlig" i senga.

Så om noen damer/jenter der ute har noen tips til hvordan jeg kan ri han best mulig på en ganske enkel måte ettersom jeg tydeligvis sliter med dette, så hadde jeg satt pris på det. Å hvordan klarer dere å slippe dere løs? er det noen måte jeg kan øve selv, noe trening for hofter å bevegelser elns? 

jatakk til alle tips ;))

Anonymkode: 98abd...bd3

Du skulle gjerne fått opplæring av dama mi. Hun er en GUD på å ri. Skulle tro hun ikke hadde gjort annet. Hun er avslappet å koser seg og har rytmen inne. Tror det har mye med selvtilitt å gjøre. Man gjær alltid ting bedre med god selvtilitt. Fortell deg selv at du er flink og bra nok å prøve å slippe deg løs. Folk tenker for mye og bekymrer seg for mye.🙂

Anonymkode: bbfda...073

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...