Gå til innhold

Sex med «barnehagetante»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har gjort? 

Jeg er singel og møtte ene barnehagetanten til barnet mitt.(hun er 24 og jeg er i slutten av 20 årene - og nei, jeg var ikke utro mot min tidligere partner, det var hun som tok seg av. Dette skjedde i etterkant)

hun la skikkelig an på meg og plutselig stod jeg å tok henne bakfra i en bakgård. Det rare med det er at alt er som normalt når vi møtes i barnehagen. Ikke kleint eller noe sure miner. Vi prater ofte på snap om daglige ting osv.

Så har jeg en annen bhg tante på snap. Hun er i 38-40 år ish.. hun sender bilde/video av seg selv. Hun har fingret seg, sendt bilde av puppene, rumpen og generelt skrevet hvordan hun vil gå frem på meg. Hun er gift og jeg merker det er fullstendig feil. Har sagt at hun er jo gift, men det har tydligvis vert labert mange år. Uansett feil syns jeg, selv om det er pirrende. 

Så.. flere her som har rotet seg borti bhg ansatte? 

Anonymkode: 7244c...1aa

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har gjort? 

Jeg er singel og møtte ene barnehagetanten til barnet mitt.(hun er 24 og jeg er i slutten av 20 årene - og nei, jeg var ikke utro mot min tidligere partner, det var hun som tok seg av. Dette skjedde i etterkant)

hun la skikkelig an på meg og plutselig stod jeg å tok henne bakfra i en bakgård. Det rare med det er at alt er som normalt når vi møtes i barnehagen. Ikke kleint eller noe sure miner. Vi prater ofte på snap om daglige ting osv.

Så har jeg en annen bhg tante på snap. Hun er i 38-40 år ish.. hun sender bilde/video av seg selv. Hun har fingret seg, sendt bilde av puppene, rumpen og generelt skrevet hvordan hun vil gå frem på meg. Hun er gift og jeg merker det er fullstendig feil. Har sagt at hun er jo gift, men det har tydligvis vert labert mange år. Uansett feil syns jeg, selv om det er pirrende. 

Wtf...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har gjort? 

Dette tror jeg ikke på!

Anonymkode: dd6f4...d58

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke rotet meg bort i barnehageansatte, men det er min store drøm å gjøre det. Altså mine tidligere barnehagetanter. Jeg var ikke mer enn seks år gammel før jeg hadde de første spennende tankene om den ene barnehagetanten. De brukte å være med oss på toalettet og se til at alt gikk riktig for seg, og hun holdt tissen min flere ganger så jeg ikke skulle søle. Jeg syntes dette med nakenhet var veldig spennende. Jeg likte at hun holdt i tissen min. Jeg tror nok ikke at de tankene ble gjengjeldt. Jeg var helt naken flere ganger foran henne også, for vi hadde dusj i barnehagen. Er det flere som har hatt seksuelle tanker så tidlig? Har ofte tenkt at dette var veldig spesielt.

Dette med nakenhet var veldig spennende. Jeg, en kamerat og en jente brukte å dra ned buksene og se på underlivet til hverandre. Vi så bare på hverandre, altså. Men over til saken. Jeg tenkte ofte at jeg hadde lyst at jeg og barnehagetanten var nakne sammen inne på toalettet. Jeg syntes det var veldig spennende. I ettertid har jeg tenkt mye på å finne denne barnehagetanten, møte henne f.eks på pub, vi drikker og drar hjem og jeg drar ned buksa og hun bare « oj, oj, den har blitt litt større siden 1996.» og så bare har vi rå og dyrisk sex. Jeg føler en sterk seksuell tiltrekning til flere personer som har hatt ansvar for meg da jeg var barn (ikke slektninger.) Det er noe med kontrasten i situasjonene. Tenk å få oppleve å ha sex med en person som hjelpte deg med å ta på uteklærne.

Jeg vet hva hun heter, men hun har mann og barn. Ble bare litt trigget når jeg leste overskriften din. Av og til er det godt å få ned noen av tankene mine på «papiret-»

Anonymkode: 62995...991

AnonymBruker
Skrevet

Gudbedre. På tide å sove. 

Anonymkode: b8164...a43

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er uvanlig. Vår tidligere ped.leder ble sammen med en pappa i bhg. De er idag samboere og har barn. Han var gift når barnet begynte der.

Tror ped.lederen hadde bestemt seg for at det var han hun ville ha. Og da ble det sånn. Etter 10år er det ingen som tenker på det lenger.

En liten twist her er at den bedratte kona  som jobb som assistent på en skole. Så ble hun elskerinnen til den kvinnelige rektorens mann.

De og ble et par etterhvert. Rektor og mannen ble skilt.

Livet er herlig...

Anonymkode: c4670...4a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jadda, det er akkurat slik barnehagetanter er.

MANEATERS!

For å komme inn på barnehagetanteskolen så må overhodet i bygda skrive en erklæring på at du er skikkelig løs i trusestrikken og at du er veldig glad i snabel.

Makan til kvinnfolk altså! 😛

Anonymkode: 286ed...7d9

Gjest xfs367
Skrevet

En god og ansvarlig forelder prøveligger alltid barnehageansatte for å forsikre seg om at de ikke er pedofile.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tror ikke det er uvanlig. Vår tidligere ped.leder ble sammen med en pappa i bhg. De er idag samboere og har barn. Han var gift når barnet begynte der.

Tror ped.lederen hadde bestemt seg for at det var han hun ville ha. Og da ble det sånn. Etter 10år er det ingen som tenker på det lenger.

En liten twist her er at den bedratte kona  som jobb som assistent på en skole. Så ble hun elskerinnen til den kvinnelige rektorens mann.

De og ble et par etterhvert. Rektor og mannen ble skilt.

Livet er herlig...

Anonymkode: c4670...4a6

Jeg vet hvem du sikter til

Anonymkode: e86ec...3e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...