AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Skjønner ikke hvorfor denne serien har blitt hypet. Gösta er den mest irriterende fyren EVER, jeg får helt mark av han. Går det an å være så patetisk, stakkarslig og dum????? Kjenner jeg får høyt blodtrykk. Noen som har sett den? Anonymkode: 9fd94...0b0 3
Gjest Madame Bovary Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Serien er fantastisk fordi Gösta er så pushover! Han er jo omgitt av idioter – faren som river opp gulvet og dusjen uten å ha en plan, den tafatte legestudenten, kollegaene, sykkeltyven og så bare lar han dem! Spent på hvordan de løser dette, det blir for enkelt at Gösta bare plutselig skal stå opp for seg selv på heroisk vis, det må være noe mer dybde her.
Gjest Madame Bovary Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 9 minutter siden, SupaWoman skrev: Hva handler den om sånn kort? Gösta er en psykolog på 28 som har flyttet fra Stockholm til bygda for å jobbe på BUP. Han hjelper alle rundt seg og er totalt selvutslettende.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 Enig! Alt ved denne serien er irriterende. Personlig får jeg mest mark av kjæresten til Gösta. Fyyyy faen, for en sutrete drittunge. Har sett de 4 episodene som har kommet, skal IKKE se resten. Anonymkode: f1baa...02c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 Jeg elsker serien og kjenner meg igjen i mye. Anonymkode: ca331...aa8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig! Alt ved denne serien er irriterende. Personlig får jeg mest mark av kjæresten til Gösta. Fyyyy faen, for en sutrete drittunge. Har sett de 4 episodene som har kommet, skal IKKE se resten. Anonymkode: f1baa...02c Hun Amy som spiller kjæresten hadde en hit for mange herrens år siden fant jeg ut: Anonymkode: 9fd94...0b0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #8 Skrevet 4. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker serien og kjenner meg igjen i mye. Anonymkode: ca331...aa8 Hva var det du kjente deg igjen i? Sliter du også med å sette grenser? For det er ikke bra altså. Anonymkode: 9fd94...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå