Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde eggløsning for en uke tilbake og prøver å bli gravid, så pleier å teste med eggløsning tester, fikk positiv for 1 uke tilbake og igår fikk jeg positiv igjen. Etter samleie igår fikk jeg litte granne brun utflod, og Idag merket jeg mengde av vanlig utflod, senere ser jeg brun utflod, og det har kommet og godt i løpet av dagen. Noen som vet hva det kan bety? 

Anonymkode: 74676...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tester du med El-tester en uke etter du fikk positiv test? 😬 En el-test er uansett  ingen garanti for at egget faktisk slipper, kun en indikasjon på at kroppen jobber for det. Kan det være at egget ikke slapp for en uke siden og at kroppen har prøvd på nytt nå? Noen kan spotte litt ved eggløsning, vet ikke om det er normalt for deg? :) 

Skrevet

Brunt utflod betyr at det er gammelt blod blandet med utfloden din

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hvorfor tester du med El-tester en uke etter du fikk positiv test? 😬 En el-test er uansett  ingen garanti for at egget faktisk slipper, kun en indikasjon på at kroppen jobber for det. Kan det være at egget ikke slapp for en uke siden og at kroppen har prøvd på nytt nå? Noen kan spotte litt ved eggløsning, vet ikke om det er normalt for deg? :) 

Fikk bare lyst til å prøve igjen 😂 hmm pleier ikke å ha det men kan godt hende det kan være det. Pleier det å vare en stund ?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, hotfudge skrev:

Brunt utflod betyr at det er gammelt blod blandet med utfloden din

Det var det jeg også tenkte først 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det jeg også tenkte først 

Men hvis du har positiv eggløsningstest nå vil jeg anbefale deg å ta en graviditetstest om noen dager, for eggløsningstester slår positivt ut på graviditet. Men som nevnt over, kan det også bety at egget ikke er sluppet enda så det prøver igjen. Håper på det første 😊 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, hotfudge skrev:

Men hvis du har positiv eggløsningstest nå vil jeg anbefale deg å ta en graviditetstest om noen dager, for eggløsningstester slår positivt ut på graviditet. Men som nevnt over, kan det også bety at egget ikke er sluppet enda så det prøver igjen. Håper på det første 😊 

Okei, håper på det jeg også :) tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...