AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hei! Jeg hadde en kompis før som etterhvert utviklet seg til å bli en jeg av og til hadde sex med når jeg var singel (i tillegg til at han var en god venn). Jeg ble kjent med han rett før jeg fikk meg min første kjæreste (jeg var da 17 år, nå er jeg 23). Da visste jeg allerede hvem han var siden han var venn med bestevenninna mi, men jeg hadde aldri snakket med han før. Når jeg var sammen med den første kjæresten min (vi var bare sammen 2 uker) så hang vi ofte sammen med han kompisen, fordi de var gode kompiser og hadde en vennegjeng som hang sammen og festet sammen. Når det ble slutt med den første kjæresten min så begynte jeg og kompisen å henge sammen alene, og da hadde vi sex av og til. Så fikk jeg en ny kjæreste etter en stund, og da hang jeg ikke med han kompisen. Men når det ble slutt så begynte jeg å henge sammen med han igjen. Grunnen til at jeg ikke har hatt kontakt med han når jeg har hatt kjærester er fordi jeg alltid har vært ærlig med kjærestene mine og sagt at vi var venner meg også hadde sex av og til. Og da ville naturligvis ikke kjærestene jeg hadde at jeg skulle henge med han. Det siste forholdet jeg hadde varte i 1 år, og da hadde jeg heller ikke kontakt med han, men begynnte å henge med han når forholdet var slutt, og det var et tøft brudd, og han var veldig støttende og hjelpsom. Nå er jeg sammen med en fyr som jeg har vært sammen med i 2 år. Så det er altså veldig lenge siden jeg har hengt med han kompisen jeg hadde. Og jeg savner han av og til. Nå ser jeg at bestevenninna mi har blitt venn med han igjen, og de var LENGE uvenner. Jeg føler de ble uvenner siden jeg begynnte å henge med han når han var «hennes venn» og at det var derfor hun ble sur på han og ikke ville ha kontakt med han. Selv om hun sa til meg at hun brøyt kontakt med han fordi hun mente han løy og var «two faced». Jeg føler meg nesten litt «sjalu» eller noe nå når jeg ser at de har blitt venner igjen. Jeg skulle ønske jeg var venn med han jeg også. Men jeg tror ikke kjæresten min ville tillatt det, i og med at kjæresten min vet at jeg har ligget med han før. Og ting som har skjedd har gjort at min kjæreste har litt vanskelig for å stole på meg. (Jeg har ikke vært utro som jeg vet) hva skal jeg gjøre? Burde jeg ikke gjøre noen ting? Og bare glemme den kompisen jeg en gang hadde som jeg kunne snakke med følelser om, kjøre rundt med og bare snakke masse med? Anonymkode: 26322...bc3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 For å være ærlig høres det ut som litt vel mye drama å skulle gjenoppta kontakten med han kompisen din. Når man begynner å ha sex med venner, endres dynamikken og det er ikke lengre et platonisk vennskap. Og som du nevner er det ikke sikkert at kjæresten din hadde likt det heller. Jeg hadde latt være Anonymkode: 1f0b6...84b 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Dette er bare min tolkning ut ifra hva du skriver, og ikke nødvendigvis en fasit. For meg høres det ut som det er han kompisen du egentlig vil ha, siden du ender tilbake hos han uansett hvor lang tid som går, og at du forteller om han til alle kjærestene dine. Han er tydeligvis viktig for deg. Tipper det er derfor du holder deg unna han når du har kjæreste, i frykt for at det skal skje noe. Hvis du ikke har følelser for han så er det ikke noe problem å kun være venner så lenge du er i et forhold. Det bør det ikke være for kjærestene dine heller. Jeg har bevart vennskapet med flere som jeg har hatt sex med og alle skjønner at når man er i et forhold så er man kun venner. Anonymkode: 52b0b...a10 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 Tenker at du roter voldsomt og finner på masse tullete unnskyldninger overfor deg selv for å rettferdiggjøre ting du egentlig vet ikke er riktig. Dine intensjoner med å ta opp kontakten med den vennen er på ingen måte rene eller rettferdig overfor nåværende kjæreste. Du kan ikke være venner med en fyr du ligger med hver eneste gang du ser ditt snitt til det. Om du blir sjalu fordi venninna di tar opp kontakten din igjen: da får du gjøre det slutt med kjæresten og prøve deg på ordentlig på han fyren. Men han høres ærligtalt ikke noe som helst bra ut, da det ikke er usannsynlig at han har hatt en greie med venninna di og og at det er derfor de røk uklar egentlig. Han har jo tydeligvis ingen skrupler med å ligge med venninner så det er jo lett for at du ikke er den eneste av "venninnene" hans han ligger med. Anonymkode: 5dbe0...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå