Gaupen Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Er som kjent utrolig godt, til festlige tider,og uten fest.. Til kos.. MEN.. Eg har begynt å bli litt mer "livlig" enn ellers, og gjør mye dumme ting. Har mye "black-out" og det er så utrolig ekkelt, husker jo ingenting... noen som har noen gode ideèr, eller råd. Andre som opplever dette? Er bare 22 år, har opplevd det en del ganer, men vil ikke mer hehe vil også tro at det kommer til å bli værre med årene...
Englepus Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Det eneste som hjelper er vel å drikke mindre ... Ta deg et glass vann for hvert glass alkohol.
LilleMy Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Hold deg til øl og vin og kutt ut sterkere saker. Det gjorde i alle fall at jeg ikke fikk flere black out's i mine yngre dager.
Gjest borghild Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Dere er svake og tør ikke si nei!!! Det er ikke tøft å drikke seg snydens!
Kristin S Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Løsningen på det er vel i grunn ganske enkel? Bare å drikke mindre det!
Brunhilde Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Ja, det er nok bare å erkjenne at "black-outs" skyldes for høyt inntakt av alkohol. Sier som de andre her, dropp sprit og drikk sakte! Det er faktisk tøffere å HA kontroll enn å misten den!
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 Fatter ikke at folk lar dette hende seg flere enn en gang......... :o Hva skjedde med å lære av sine feil?
Snuppelure Skrevet 5. mai 2005 #8 Skrevet 5. mai 2005 Jeg er absolutt ikke den som takker nei til en fest, eller blandt de som går hjem først. Jeg er nok ikke den rette til å rette pekefingeren, selv om jeg aldri har hatt balckuots selv til tross for at jeg har pasert de 30.. Men begynner du å få black-outs er det et varsletegn du skal ta seriøst. Det er faktisk et tegn på at alkoholen har skadet hjernen din. Du bør kanskje vúrdere å begrense inntakt ditt noe... Men det er ingen som sier at du skal bli hjemme å stirre i veggen :-) Drikk noe alkoholfritt (vann?) mellom hver alkoholenhet? Vent til også isbitene i drinken har smeltet før du bestiller en ny? Gå hjem en time før? Jeg hadde i mine "yngre" dager, en regel for meg selv at jeg skulle være hjemme før Aftenposten kom på døra. det gikk fint helt til jeg fikk nytt bud som kl 0415 i stede for kl 0530... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #9 Skrevet 5. mai 2005 Er som kjent utrolig godt, til festlige tider,og uten fest.. Til kos.. MEN.. Eg har begynt å bli litt mer "livlig" enn ellers, og gjør mye dumme ting. Har mye "black-out" og det er så utrolig ekkelt, husker jo ingenting... noen som har noen gode ideèr, eller råd. Andre som opplever dette? Er bare 22 år, har opplevd det en del ganer, men vil ikke mer hehe vil også tro at det kommer til å bli værre med årene... Kjære deg. Det er slett ikke rart at du får black-out og drikker mye. Du bor jo i Asker. Det er en kjent sak at den eneste måten å klare seg gjennom en natt med Askers uteliv, er å drikke seg fra sans og samling.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 Jeg drikker ikke alkohol, så slipper heldigvis slike hendelser.
Snuppelure Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 Jeg drikker ikke alkohol' date=' så slipper heldigvis slike hendelser. [/quote'] Nå hjelper det trådstarter svært lite om du har et aldri så pietistisk liv.....
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #12 Skrevet 5. mai 2005 Jeg ville bare poengtere at siden jeg ikke drikker, og ikke har erfaring med det trådstarteren snakker om, kan dessverre ikke jeg komme med noe godt råd til han/henne. Og jeg lever ikke noe pietistisk liv.
glaciera Skrevet 5. mai 2005 #13 Skrevet 5. mai 2005 Drikk mye mindre!! Hvis du MÅ kamuflere dette for vennene dine, så drikk i valsetakt: drink - alkofritt - alkofritt - drink - alkofritt - alkofritt osv osv Vann er selvsagt best, men ren fruktjuice kan enkelt se ut som en drink. På den annen side - dersom det er en bekymring hva vennene dine synes om at du drikker mindre så er vel svaret helst å få deg nye venner...
Gaupen Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2005 Det er sant, MEN det er bare ren tilfeldighet at eg havnet der, er egentlig fra Bergen.. Men det er utrolig dårlig uteliv i Asker, så når eg først er ute, så har eg så mye kick av bare det, at når eg først er ute da.. Så blir eg så fort full og "mister kontroll" Sprit drikker eg sjeldent/aldri fordi eg vet åssen eg blir da, tåler det ikke... Men til dere alle andre, tusen takk for tips og råd, og til du som ikke drikker, hehe takk for at du stak innom allefall hehe - Men eg skal prøve å huske på det med vann innimellom, er ikke så enkelt når man er ute, men hjemme gjør eg det (og får heller ikke black-out ) hehe Dere sier også.. Drikk mindre.. Vel.. Når du er der og da, så er ikke ting så enkelt som "bare til å drikke mindre" Men eg skal begynne å drike vann inni mellom all alkoholen allefall...
-Fisken- Skrevet 6. mai 2005 #16 Skrevet 6. mai 2005 Ha en fin helg da Gaupen! ;-) Hehe Men altså, grunnen til at man får black outs, er fordi man drikker for mye. Rett og slett.
Gaupen Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #17 Skrevet 9. mai 2005 Ha en fin helg da Gaupen! ;-) Tusen Takk Snuppelure :-) Det var en fantastisk helg faktisk, har blitt venner med min kjære igjen, og alt bare blomstrer :-) Hadde du en super helg da?
Gaupen Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #18 Skrevet 9. mai 2005 Ha en fin helg da Gaupen! ;-) Tusen Takk Snuppelure :-) Det var en fantastisk helg faktisk, har blitt venner med min kjære igjen, og alt bare blomstrer :-) Hadde du en super helg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå