AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #21 Skrevet 7. juli 2019 På 6.7.2019 den 11.19, AnonymBruker skrev: Rekker den til 8.etasje? 😮 Anonymkode: f771a...a0c Eeh nei. Men jeg tenker at de fleste plasser der det er vinduer i slike etasjer som ikke kan snus, så har nok bygården eller borettslaget/sameiet en plan for utvendig vask av vinduer med jevne mellomrom. Dessuten bor ts i 2.etasje, så problemet du skisserer er ikke relevant i denne saken. Anonymkode: a5e98...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #22 Skrevet 8. juli 2019 På 3.7.2019 den 22.42, AnonymBruker skrev: Hei! Bor i andre etasje i en leilighet og har kun fått vasket vinduene innvendig pga dem ikke kan vendes om. Skal dem vaskes utenfra så må man stå i stige eller stillas. Nå mener huseier at han kan trekke fra depositum pga dette. Han påstår også at jeg ikke har vasket vinduene i det hele tatt, noe som ikke stemmer. Jeg har hatt vaskebyrå til å vaske og har hatt dem to ganger i leiligheten pga han. Også dem har reagert på hvor pirkete han er. Kan huseier trekke meg i depositum pga dette? Anonymkode: 55807...42a Bor du fortsatt i leiligheten eller skal du flytte ut? Det fremgår ikke av hovedinnlegget. Nei. Huseier kan ikke ta av depositumet dersom du bor i leiligheten. Ja, dersom du flytter ut må du utføre utvasking av leiligheten. Dersom du ikke gjør det kan han kreve deg for kompensasjon for renhold. Anonymkode: ceac7...7cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå