AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hei! Til høsten/vinteren har jeg og familien lyst til å dra til Manchester å se kamp. Er det noen som har tips mtp billettkjøp? Er det f.eks en ide å forsøke å kjøpe billetter på finn? Anonymkode: c7bc2...7b7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Henger meg på denne. Tror det lureste er å bestille via United supporterklubben, altså lage et medlemsskap der for da får man vel litt rabatter. Anonymkode: 6741f...264
Kjetil E Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 På 3.7.2019 den 22.16, AnonymBruker skrev: Hei! Til høsten/vinteren har jeg og familien lyst til å dra til Manchester å se kamp. Er det noen som har tips mtp billettkjøp? Er det f.eks en ide å forsøke å kjøpe billetter på finn? Anonymkode: c7bc2...7b7 Husk at kamper kan bli flyttet på. Helgekamper setter jo i utgangspunktet opp på lørdager. Men ihver bidige runde er det nå kamper som flyttes både til fredag, søndag og mandag i England. Hovedsakelig grunnet TV, men kamper flyttes og grunnet Champions league og Europa league. I tillegg blir enkelte høyrisikokamper satt opp lørdag formiddag. Med unntak av eventuelle høyrisikokamper samt kamper i midtukerunder så er det ikke alt for lenge i forveien kamper flyttes på. Så ha dette i bakhodet når hotell og reise bestilles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå