weøw Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Jeg søkte på en stilling på Lindex, snakk om 10 timer fast i uken med mulighet for mer ved behov. Fikk mail av butikksjefen i dag "I forbindelse med at du har søkt stilling i Lindex AS, kan vi opplyse at du har gått videre i vår rekrutteringsprosess". Har da gjennomfør en slags test på nett, og så står det videre "Takk for at du tar deg tid til dette. Vi vil komme tilbake til deg så fort som mulig med en oppdatering om søknaden din!". Hvor lang tid tar dette? Altså en oppdatering på søknaden min. Dette er en jobb som jeg er veldig interessert i og ønsker. Men har allerede fått tilbud om jobb en annen plass, så er litt i dilemma her... what to doo
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Da kan du ringe de, og si at du har fått tilbud om en annen jobb, men at du har mest lyst på jobben hos Lindex. Hør om du kommer til å få den 😊 Anonymkode: a6fb4...877
weøw Skrevet 3. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du ringe de, og si at du har fått tilbud om en annen jobb, men at du har mest lyst på jobben hos Lindex. Hør om du kommer til å få den 😊 Anonymkode: a6fb4...877 Når skal jeg ringe da? Jeg gjorde den testen i dag, så de får ikke se på den før i morgen mest sannsynlig
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 Du kan takke ja til det tilbudet du har fått. Skulle du få hos Lindex så kan du si opp på den andre, det vil være under prøve tiden din uansett. Anonymkode: 430b1...d09 1
weøw Skrevet 4. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan takke ja til det tilbudet du har fått. Skulle du få hos Lindex så kan du si opp på den andre, det vil være under prøve tiden din uansett. Anonymkode: 430b1...d09 Vurderer det ja, men er så redd for å virke så utrolig uproff.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, weøw skrev: Vurderer det ja, men er så redd for å virke så utrolig uproff. Det er ingenting uproft med det. Det er nettopp det prøvetiden er til for. Anonymkode: 05872...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå