Trudi Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Har dere noen forslag til mål for bryllupsreise? Siden vi har lån oppover øra må det være en billig tur...
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Ja, det var det å finne en billig tur da...som samtidig skal være LITT minneverdig! Ikke lett, men selv drømmer jeg kun om en langweekend i Roma. Kan ikke reise lenge uten sønnen min på 2 år!!!
Lia Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Roma kan anbefales på det varmeste. Sammen med resten av Italia. Og det er mulig å finne rimelige reiser dit også.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Hvis jeg hadde lite penger tror jeg at jeg rett og slett ville søkt etter billige flybiletter på nettet, og dratt til et sted jeg ikke hadde vært før. Bestem dere for hvor mye penger dere kan bruke, og kast dere på en tur som høres spennende ut.
Trampe Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Roma anbefales på det varmeste!! Vi var der i januar, på en reise arrangert av Reisefeber.no, og vi er kjempefornøyde med turen. Vi betalte 10 000 ca for fem netter (seks dager) men dette var fra Nord-Norge, så du kan nok redusere prisen en del hvis du bor mer sentralt.(tur til Oslo er jo svindyrt) Bryllupsreise til Roma må være drømmen hvis man ikke har vært der før
Isola Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 Vi dro en tur til Sardinia med Ryanair for et par år siden. Billig fly! Går også charter dit, mulig å kjøpe kun fly med dem. Ikke SÅ billig å være der, er jo Italia, men mye rimeligere enn Roma! Fløy til Alghero og bodde i gamlebyen, skikkelig romantisk! Det er en flott italiensk øy omringet av turkist vann, med masse god rødvin.. Har skrevet litt mer om det her Ellers har jeg maaange andre steder å anbefale, men hit har du iallfall mulighet til å få rimelige flybilletter. Flyr du med Ryanair kan du jo også ta et par dager i London! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 Når på året har du tenkt til å reise da? Jeg ville nok også satset på storby: Roma - Paris - Lisboa - Barcelona - Praha - Istanbul - Tallinn Eller hva med å ta en tur til Island?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #8 Skrevet 5. mai 2005 Hyttetur! På fjellet, ved sjøen, gammelt familie sted, leid turisthytte... mulighetene er mange. Gjerne en hytte som eies av familien (låne gratis, ikke sant?). Allier dere med noen som har tilgang til hytta som kan rydde, vaske, dra dit med varer og generelt gjøre alt klart til dere kommer. Masse stearinlys, peis og middagen klar til å spises. De(n) forsvinner få minutter før dere ankommer hytta. Dere er alene, og kan gjøre alt dere vil "hvor" dere vil (kommer jo an på om det er mange folk i nærheten... ) Det er min drømmereise når pengene skorter litt. Ellers blir det slotts/borg reise til UK, Irland, Frankrike eller Tyskland tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå