AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Jeg skal kjøpe en reise i gave, og ønsker å etterbestille all inclusive. Grunnen er at vi sannsynligvis skal spleise på mat og drikke, så jeg ønsker å spleise på all inclusivedelen på hotellet. Jeg betaler allerede 10 000 kroner for alt, så anser meg ikke som gjerrig som ikke ønsker å bestille kost i samme sleng (bare i tilfelle noen skulle kommentere noe sånt) 🙈 Det blir dumt å bestille det nå, for så å kreve penger når gaven gis. Derfor må det diskuteres i ettertid. Bestillingen av hotell skjer i kveld via Amisol.no. Hotellet er valgt med haken "all inclusive kan kjøpes", der det også finnes en hake "all inclusive". Så som jeg tolker det, bestiller jeg uten, men at hotellet likevel tilbyr det (?). Har sendt en melding til Amisol, men tenker at jeg kanskje ikke får svar i kveld. Hotellet må bestilles i kveld, så håper at noen her vet om hva som er vanlig Jeg har aldri bestilt pakkereiser før, så er helt nybegynner! 😵 Anonymkode: 8e705...3b5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Trur det er opp til hotellet, men har kjøpt på hotellet før ja ☺️ Anonymkode: 9e5da...940
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Det er helt opp til vilkårene hos de, så om du skal kjøpe noe fra de så burde du få opp de vilkårene som er gjeldende for det du ønsker å kjøpe. Anonymkode: 5b66a...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå