AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hvor mange har noen gang opplevd å bli kalt stygg? Var det sårende? Kom du over det? Og hadde det vært lettere om det andre kjønn hadde kalt deg stygg? Anonymkode: 2a21d...84d
EvaLena Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Jeg har ikke opplevd dette selv, men det ville vært sårende uansett kjønn på den som måtte ha sagt det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 Kalt stygg av det motsatte kjønn, i voksen alder... Jeg hadde ikke gjort eller sagt noe som helst, de hadde drukket noen øl. Lo gjorde de og. Anonymkode: 17ea6...015
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 Motsatte. Når noen av samme kjønn kaller deg stygg er det ofte misunnelse involvert. Jeg har blitt kalt stygg av mange, både menn og kvinner. Anonymkode: e9f21...c58 2
Gjest Kendall Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 Jeg har ikke blitt kalt stygg men vil tro at det er verst å høre det fra motsatte kjønn
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 Hvis man feks avviser det motsatte kjønn kan enkelte reagere med å si noe stygt om ditt utseende kun fordi de ikke fikk det som de ville. Så vil tro det er værst å få høre det av samme kjønn. Spesielt for kvinner. Anonymkode: 23423...f8b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 Nå har jeg aldri blitt kalt stygg, men det ville prellet av meg uansett hvem som sa det. Om en av samme kjønn sier det tenker jeg at personen er misunnelig for et eller annet og bare prøver å hevde seg. Om motsatte kjønn sier det tenker jeg bare at han føler seg avvist. Mest fordi jeg selv er fornøyd med mitt eget utseende og vet selv at jeg ikke er stygg. Anonymkode: 92d82...208 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #8 Skrevet 4. juli 2019 Har blitt kalt stygg mange ganger igjennom oppveksten, hovedsaklig av samme kjønn. Meget sårende, har aldri kommet over det, og tror det vel selv også, i og med at så mange sa det. Har derfor aldri trodd at jeg var pen nok for noen, og sliter med ekstremt dårlig selvtilitt. Har heldigvis aldri fått høre det i voksen alder, da sier de fleste at jeg er pen. Men måtte vært utrolig sårende om en av motsatt kjønn/kjønnet man tiltrekkes av sa det. Anonymkode: b3944...ed8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #9 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har blitt kalt stygg mange ganger igjennom oppveksten, hovedsaklig av samme kjønn. Meget sårende, har aldri kommet over det, og tror det vel selv også, i og med at så mange sa det. Har derfor aldri trodd at jeg var pen nok for noen, og sliter med ekstremt dårlig selvtilitt. Har heldigvis aldri fått høre det i voksen alder, da sier de fleste at jeg er pen. Men måtte vært utrolig sårende om en av motsatt kjønn/kjønnet man tiltrekkes av sa det. Anonymkode: b3944...ed8 Det er det som er formålet når spesielt samme kjønn sier sånne ting. De synes du er så pen at de føler for å rakke litt ned på deg sånn at du for all del ikke vet selv hvor pen du er. Sannheten er at disse har enda dårligere selvtillit enn deg, men det må heller ingen få vite. Så isteden går alle bare rundt å har dårlig selvtillit og misunner hverandre, hundre prosent uten grunn. Helt merkelig psykologi det der.. Anonymkode: 92d82...208 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #10 Skrevet 4. juli 2019 Vet ikke. Men hadde ikke tatt det særlig alvorlig. Hadde antagelig bare respondert med "Ok! Og du er en en dumming!" Anonymkode: aaa6e...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #11 Skrevet 5. juli 2019 Ble kalt stygg flere ganger av gutter under oppveksten. Er jente. Når jeg ser bilder av meg selv fra den tida ser jeg jo at de hadde et poeng 😜 Ble stygt mobbet i flere år... ukledelig hårstil, ukledelige briller... har kasta alt av klassebilder. Klart det preget meg, hadde en del psykiske problemer og trøbbel med å forholde meg til andre mennesker. Inntil jeg i 20-åra ble «fanget opp» av en mann som heller ikke er en tier på skalaen. Vi har vært gift i 20 år og har flere barn. Vil påstå at jeg er kommet over det; ser nå som voksen dame svært bra ut, nå er det mine tidligere pene klassevenninner som har blitt feite og stygge. Anonymkode: 3b0e5...4d5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #12 Skrevet 5. juli 2019 Jeg har blitt mobba i flere år. Begge deler var like ille. Verst var det da han jeg var forelsket i sa det. I dag preller alt av og jeg blir bare forbanna. Hevnlysten og sårheten har tydeligvis ligget og sydet i mange år og kokt seg opp til et våpen. Så hvis noen prøver seg i dag, overkjører jeg dem på to sekunder. Elsker det. Anonymkode: fb584...103
Gjest Peanut Skrevet 5. juli 2019 #13 Skrevet 5. juli 2019 Har aldri sett stygge mennesker Vil derimot si at de som kaller andre stygge, er stygge selv. Huff, for en personlighet >_<
Duftavsommerregn Skrevet 5. juli 2019 #14 Skrevet 5. juli 2019 På 04.07.2019 den 3.34, AnonymBruker skrev: Nå har jeg aldri blitt kalt stygg, men det ville prellet av meg uansett hvem som sa det. Om en av samme kjønn sier det tenker jeg at personen er misunnelig for et eller annet og bare prøver å hevde seg. Om motsatte kjønn sier det tenker jeg bare at han føler seg avvist. Mest fordi jeg selv er fornøyd med mitt eget utseende og vet selv at jeg ikke er stygg. Voksne mennesker som sier noe slikt til andre er onde mennesker, da kan man parere med noe slikt " Ja jeg har kanskje et stygt utseende, du har en stygg sjel. For å si noe slikt om andre sitt utseende sier noe om deg som menneske. Når du sier dette til andre i deres påhør, hva pokker skal dette være godt for? Hevde seg selv ved å trakke ned andre. 1
Gjest Chicchi Skrevet 5. juli 2019 #15 Skrevet 5. juli 2019 Har aldri blitt kalt stygg i voksen alder, men har venninner og kusiner og tanter som kommenterer utseendet mitt i en negativ tone. Litt sånn: "Du har tynt hår. Og vikene dine sitter så høyt!" Eller: "Husk å smøre deg, du er jo så bleik." Synes generelt ikke om å kommentere andres utseende. Alle er knyttet til utseendet sitt, mer eller mindre. Komplimenter er også rare. Gratulerer med gode gener, liksom?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. juli 2019 #16 Skrevet 5. juli 2019 Jeg har blitt kalt stygg av begge kjønn men det var på ungdomskolen av de som mobbet meg, det var like sårt enten det var guttene eller jentene som sa det.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #17 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt mobba i flere år. Begge deler var like ille. Verst var det da han jeg var forelsket i sa det. I dag preller alt av og jeg blir bare forbanna. Hevnlysten og sårheten har tydeligvis ligget og sydet i mange år og kokt seg opp til et våpen. Så hvis noen prøver seg i dag, overkjører jeg dem på to sekunder. Elsker det. Anonymkode: fb584...103 Samma her! Anonymkode: 3b0e5...4d5
Anonymburker Skrevet 5. juli 2019 #18 Skrevet 5. juli 2019 Det motsatte, men bare hvis det er en person jeg selv syns er fin. Da ville det ha vært sårende. Hvis ikke, så bryr jeg meg ikke. Ingen har dog til dags dato kalt meg noe slikt. Jeg har for fint ansikt og for nydelige blå øyne til det😎
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #19 Skrevet 7. juli 2019 Tror dere virkelig at det er slik? Er det så enkelt som misunnelse når kvinner kaller andre kvinner for stygge? Er det så enkelt? Anonymkode: d66bf...a83
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 På 7.7.2019 den 20.55, AnonymBruker skrev: Tror dere virkelig at det er slik? Er det så enkelt som misunnelse når kvinner kaller andre kvinner for stygge? Er det så enkelt? Anonymkode: d66bf...a83 Det er min erfaring. Ble mobbet av andre jenter da jeg var liten, og i voksen alder har et par av dem beklaget seg og sagt at det var pga misunnelse. Jeg hadde visst en nydelig, blond manke som var så misunnelsesverdig at jeg ble utropt til å være klassens styggeste jente 🙄 Anonymkode: 22cc2...dbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå