AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Del Skrevet 3. juli 2019 Ikke at jeg sier det så ofte, men har alltid sagt "alo" jeg, men hørte på en reklame akkurat at han sa "aloe" vera. Hva sier du? Anonymkode: 7b266...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueblizz Skrevet 3. juli 2019 #2 Del Skrevet 3. juli 2019 Alo vera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg sier alo. Men skal man være fin på det og uttale det som på latinsk er det vel aloe som er riktig. Anonymkode: a1cfc...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg sier «alo vera» men mange sier «aloe», det syns jeg bare er tungvindt Anonymkode: 243e9...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FirstNameLastName Skrevet 3. juli 2019 #5 Del Skrevet 3. juli 2019 A-lo-vera. Aldri hørt noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 3. juli 2019 #6 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Aloe (rett fram) er korrekt uttale. Det framgår av den alternative skrivemåten aloë der tøddelen over e nettopp signaliserer at oe skal uttales hver for seg, altså oe og ikke ø. Tillegg: trykket ligger i norsk på første staving: 'aloe. Endret 4. juli 2019 av Vox_populi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Del Skrevet 4. juli 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: latinsk Språket heter latin, ikke latinsk. Anonymkode: c1ba8...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 1. august 2019 #8 Del Skrevet 1. august 2019 Faktisk det er Aloe Vera eller áloe vera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå