AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Jeg har i en stund hatt en fuckfriend, som jeg har møtt nå og da. Jeg traff ham via tinder, og vi har ingen felles venner, noe jeg har synes har vært veldig deilig, da det gjør ting mye mindre komplisert. Vi har snakket om at begge ønsker å prøve trekant. Jeg snakket med en venninne som også ønsket dette, og nylig hadde vi altså trekant. Det gikk veldig bra, og alle hadde det gøy og koste seg. Nå viser det seg at han, like etterpå, spurte om all kontaktinfoen hennes. Dette irriterer meg, da jeg ikke skjønner hvorfor han skal ha denne, om ikke han vil møte henne igjen. Jeg tror at venninnen min vil unngå å møte ham hvis jeg ber henne om det, men det er jo i grunn ikke noe jeg har noe med å gjøre. Samtidig kjenner jeg jo på en viss sjalusi når jeg tenker på at de to skal møtes uten meg. Det gjør meg ingenting at han ligger med andre jenter, men det er noe med tanken på å dele fuckfriend med venninnen min - evt. at han slutter å møte meg til fordel for henne. Hva tenker dere er det rasjonelle i denne saken? Jeg vet det er en skikkelig teit problemstilling, men trenger noen synspunkter. Anonymkode: 9dc38...796
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Du har allerede brutt regel nr 1, å ha trekant med noen du kjenner godt, å ha det med venninne etc er å be om trøbbel. Men synes allikevel det er spesielt hvis venninnen din vil møte han når hun vet det er din FF. Sært å dele det, ville gidd henne et lite hint om akkurat det. Anonymkode: eef01...a07 2
draug 75 Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Heldig fyr, da. Først trekant med deg og venninna, og nå manøvrerer han seg dit at han kan sjonglere med dere to som han vil. Dette er noe han kan. Jeg skal ikke bli overrasket om han har gjort tilsvarende manøver før. Det er tross alt ikke så mange menn som får oppleve trekanter med to kvinner. Det er sleskt av han, men samtidig er det ikke noe galt. Dere har begge hatt et forhold betraktet som felles glede og hygge på mest praktiske vis. Jeg vil jo påstå at venninna di er en tanke råtten her. Du kan med en viss grad av krav på sannhet si at han er "din" og at hun stjeler han. Er det mulig at du begynner å få et slags "eiendomsforhold" til pulevennen din, at du begynner å involvere deg følelsesmessig - sjalusi? For i så fall er han dårlig egnet som pulevenn og burde kanskje byttes ut med en annen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå