AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hei:) Jeg har ett lite problem når det gjelder suging. Alltid når jeg skal gjøre det så går det bra i starten men så plutselig blir jeg alt for tørr i munnen. Føler liksom ikke at jeg får produsert nokk spytt og dette er jo ikke akkurat så behagelig for han. Har så lyst til å få til en skikkelig bra bj for han. Sliter også en del med brekningsrefleks... Så hadde satt stor pris på om noen hadde noen gode tips eller erfaringer å komme med:) Anonymkode: 2c875...19e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Det finnes jo massevis av glidemiddel, noen har til og med smak. Du får bestille noe fra nettet da vettu så er du forberedt Anonymkode: dbe1d...741
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 Mitt triks er å få penis tilstrekkelig langt bak i svalget, da produseres det masse spytt. At jeg brekker meg litt hjelper også. Anonymkode: eb741...987 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 Svelget, skulle det selvsagt stå. Anonymkode: eb741...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå