AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Del Skrevet 3. juli 2019 Forslag? Kaldt eller varmt? Anonymkode: c4c37...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 3. juli 2019 #2 Del Skrevet 3. juli 2019 Kald wraps med snøfrisk, røkelaks, mango, paprika, tomat, rødløk og ruccola. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Del Skrevet 3. juli 2019 Ha,ha, nå puttet jeg akkurat wraps med masse reste-grønnsaker og ost inn i ovnen (champignon, div.paprika og løk). Spent på om det blir godt.... Anonymkode: 5c525...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Del Skrevet 3. juli 2019 Kald:Tofu,peanøttsaus,strimmla lilla og grønn kål,strimmla,gulrøtter,vårløk og paprika Kald:Avocado,oatly på mackan,hälsan kök filebiter og agurk. Varm: Anamma farse,rød løk,paprika,mais og imat fraiche Varm: Ris og bønneblanding Anonymkode: 69666...16e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 3. juli 2019 #5 Del Skrevet 3. juli 2019 Alt som er tilovers eller som trengs å brukes. Rester etter middagen; svinestek, tacokjøttdeig, kyllingrester, eller kjøttpålegg som trengs å brukes. Grønnsaker jeg har tilgjengelig. Salsa, litt rømme eller en liten dæsj sitron. Fisk er også knallgodt inni, enten kald laks, eller varm sei/torsk fungerer utmerket. Wraps er noe av det mest alvendelige som går an å kjøpe... kan brukes til det aller meste. Å kaste de 4-5 lefsene til overs etter tacomiddagen er galskap spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. juli 2019 #6 Del Skrevet 3. juli 2019 Kremost afrikansk paprika, en halv chili, rød paprika, løk, ost, skinke, chorizo, isberg, ruccola, purre.. Vanligvis kald, men kan varmes litt før grønnsakene kommer på, da blir det litt sølete. Liker veldig godt Coop sine tortillas med hvitløk. En stor blir kveldsmat og lunsj. Eller bare kvelds om jeg tror jeg er mer sulten enn jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneBjarneKåreLeif Skrevet 3. juli 2019 #7 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Pulled pork, sorte bønner, meksikansk ris, kebabdressing, mais, fefferoni peppers, stekt paprika, isbergsalat, løk, tomat, agurk og ost. Guacamole om jeg skal imponere. Varm Endret 3. juli 2019 av ArneBjarneKåreLeif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #8 Del Skrevet 3. juli 2019 Grove wraps, Prior salatkylling, Isbergsalat, Agurk/mais + sweet chili saus og majones hvis man liker det Ellers syns jeg wraps er godt med kremost krydder, salat, agurk, salt og pepper, hvitost og skinke. Anonymkode: 7596c...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magalu Skrevet 3. juli 2019 #9 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg bruker ost, kjøttdeig, salat, vårløk, tomat, paprika og agurk i en varm tortilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #10 Del Skrevet 3. juli 2019 Alt mulig. Anonymkode: e5701...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollie Skrevet 3. juli 2019 #11 Del Skrevet 3. juli 2019 Kalde fullkornwraps med pesto, skinke, ruccula, paprika og soltørket tomat. 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 3. juli 2019 #12 Del Skrevet 3. juli 2019 Crispy chicken og guacamole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. juli 2019 #13 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg bruker libabrød og fyller med det jeg har lyst på der og da. Kyllingfilet stekt med krydder etter smak, sjampinjong, løk og paprika puttes varmt på brødet som også er varmet litt. Så har jeg på tomat, salat, kanskje litt mais, jalapenos, salsa, mango... Bare innholdet i kjøleskapet som setter grenser. Har jeg srirachasaus, så har jeg gjerne litt av den også. Når jeg har lesset alt dette gode på brødet ruller jeg sammen, spiser og koser meg. Ellers kan jeg bruke libabrød til falafel med hummus og taboulleh. Det er også veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #14 Del Skrevet 4. juli 2019 Feks quinoa og sorte bønner med masse krydder og guacamole Anonymkode: 30b04...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #15 Del Skrevet 4. juli 2019 På 3.7.2019 den 19.33, ArneBjarneKåreLeif skrev: Pulled pork, sorte bønner, meksikansk ris, kebabdressing, mais, fefferoni peppers, stekt paprika, isbergsalat, løk, tomat, agurk og ost. Guacamole om jeg skal imponere. Varm Stekt paprika! Har selv blitt flinkere til å lage varme ting til wraps. Hiver gjerne ananasbiter og krydder oppi med paprikaen, da blir det en deilig varm blanding. Husker i oppveksten, da tacowraps bare var kalde salat-ting, kald revet ost og en stripe med kjøtt – da blir kjøttet kaldt og «knasete» med en gang, det er så ekkelt. Nei, mye varme grønnsaker og annet varmt tilbehør må til! Anonymkode: 34f20...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 4. juli 2019 #16 Del Skrevet 4. juli 2019 (endret) Hva er galt med det norske ordet "lefser"? For det er det nemlig er. Wrap er engelsk og betyr å pakke inn. Innpakkede lefser, men det høres vel altfor hverdagslig ut. Endret 4. juli 2019 av Arabella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. juli 2019 #17 Del Skrevet 4. juli 2019 trenger mer sleng og fraspark for å selge mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 4. juli 2019 #18 Del Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, Egenskap skrev: trenger mer sleng og fraspark for å selge mer. Merkelig det der, eller kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 4. juli 2019 #19 Del Skrevet 4. juli 2019 Det kommer helt an på formålet med wrapsen... Skal jeg ha superkjapt mellommåltid blir det smøreost, skinke, salt og pepper. til 17 mai og slikt koldtbord er det: - smøreost, spekeskinke, ruccola - smøreost, røyka laks - smøreost, spinat, eple, ruccola, rødløk - smøreost, salat, vårløk, gulrot Eller andre varianter, alt etter som hvilke allergier/preferanser man skal ta hensyn til Skal jeg ha middag til meg selv: salat, mais, agurk, kylling/svinekjøtt, dressing, vårløk eller rødløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. juli 2019 #20 Del Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, Arabella skrev: Merkelig det der, eller kanskje ikke? kanskje denne gir svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå