Gå til innhold

Hva putter dere inni wraps?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Forslag? Kaldt eller varmt? :)

Anonymkode: c4c37...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kald wraps med snøfrisk, røkelaks, mango, paprika, tomat, rødløk og ruccola. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha,ha, nå puttet jeg akkurat wraps med masse reste-grønnsaker og ost inn i ovnen (champignon, div.paprika og løk). Spent på om det blir godt....  :) 

Anonymkode: 5c525...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kald:Tofu,peanøttsaus,strimmla lilla og grønn kål,strimmla,gulrøtter,vårløk og paprika 

Kald:Avocado,oatly på mackan,hälsan kök filebiter og agurk.

Varm: Anamma farse,rød løk,paprika,mais og imat fraiche

Varm: Ris og bønneblanding

Anonymkode: 69666...16e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er tilovers eller som trengs å brukes. Rester etter middagen; svinestek, tacokjøttdeig, kyllingrester, eller kjøttpålegg som trengs å brukes. Grønnsaker jeg har tilgjengelig. Salsa, litt rømme eller en liten dæsj sitron. Fisk er også knallgodt inni, enten kald laks, eller varm sei/torsk fungerer utmerket.

Wraps er noe av det mest alvendelige som går an å kjøpe... kan brukes til det aller meste. Å kaste de 4-5 lefsene til overs etter tacomiddagen er galskap spør du meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremost afrikansk paprika, en halv chili, rød paprika, løk, ost, skinke, chorizo, isberg, ruccola, purre..

Vanligvis kald, men kan varmes litt før grønnsakene kommer på, da blir det litt sølete.

Liker veldig godt Coop sine tortillas med hvitløk. En stor blir kveldsmat og lunsj. Eller bare kvelds om jeg tror jeg er mer sulten enn jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pulled pork, sorte bønner, meksikansk ris, kebabdressing, mais, fefferoni peppers, stekt paprika, isbergsalat, løk, tomat, agurk og ost. Guacamole om jeg skal imponere.

Varm

Endret av ArneBjarneKåreLeif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grove wraps, Prior salatkylling, Isbergsalat, Agurk/mais + sweet chili saus og majones hvis man liker det

Ellers syns jeg wraps er godt med kremost krydder, salat, agurk, salt og pepper, hvitost og skinke. 

Anonymkode: 7596c...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ost, kjøttdeig, salat, vårløk, tomat, paprika og agurk i en varm tortilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalde fullkornwraps med pesto, skinke, ruccula, paprika og soltørket tomat. 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker libabrød og fyller med det jeg har lyst på der og da. Kyllingfilet stekt med krydder etter smak, sjampinjong, løk og paprika puttes varmt på brødet som også er varmet litt. Så har jeg på tomat, salat, kanskje litt mais, jalapenos, salsa, mango... Bare innholdet i kjøleskapet som setter grenser. Har jeg srirachasaus, så har jeg gjerne litt av den også. Når jeg har lesset alt dette gode på brødet ruller jeg sammen, spiser og koser meg.

Ellers kan jeg bruke libabrød til falafel med hummus og taboulleh. Det er også veldig godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Feks quinoa og sorte bønner med masse krydder og guacamole

Anonymkode: 30b04...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 3.7.2019 den 19.33, ArneBjarneKåreLeif skrev:

Pulled pork, sorte bønner, meksikansk ris, kebabdressing, mais, fefferoni peppers, stekt paprika, isbergsalat, løk, tomat, agurk og ost. Guacamole om jeg skal imponere.

Varm

Stekt paprika! Har selv blitt flinkere til å lage varme ting til wraps. Hiver gjerne ananasbiter og krydder oppi med paprikaen, da blir det en deilig varm blanding. Husker i oppveksten, da tacowraps bare var kalde salat-ting, kald revet ost og en stripe med kjøtt – da blir kjøttet kaldt og «knasete» med en gang, det er så ekkelt. Nei, mye varme grønnsaker og annet varmt tilbehør må til!

Anonymkode: 34f20...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med det norske ordet "lefser"? For det er det nemlig er. Wrap er engelsk og betyr å pakke inn. Innpakkede lefser, men det høres vel altfor hverdagslig ut.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Egenskap skrev:

trenger mer sleng og fraspark for å selge mer.

Merkelig det der, eller kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på formålet med wrapsen... 

Skal jeg ha superkjapt mellommåltid blir det smøreost, skinke, salt og pepper. 

til 17 mai og slikt koldtbord er det: 
- smøreost, spekeskinke, ruccola
- smøreost, røyka laks
- smøreost, spinat, eple, ruccola, rødløk
- smøreost, salat, vårløk, gulrot
Eller andre varianter, alt etter som hvilke allergier/preferanser man skal ta hensyn til

Skal jeg ha middag til meg selv: 
salat, mais, agurk, kylling/svinekjøtt, dressing, vårløk eller rødløk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...