Gå til innhold

Kun en strekk...eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min lekte med en bamse igår og når jeg kastet bamsen til han så hoppet han og pep litt. Jeg tenkte ikke mer over det enn at han kanskje fikk litt vondt, men han oppførte seg helt normalt resten av dagen. I natt så begynte han å puste mye fortere, peste av og til og slikket seg mye rundt munnen. Idag har ikke formen vært helt på topp. Har hverken sett han spise eller drikke idag. Ligger for det meste, men reiser seg opp med en gang jeg spør om han vil ut. Løper til døra og peser fælt. Det går greit å gå ute, han halter litt, men han klarer å gå fort uten problemer. Legger merke til at han helst vil ligge, men det gjør vondt å reise seg og gå opp trapper. Piper når han gjør det. Har prøvd å kjenne etter hvor han har vondt. Tidligere idag reagerte han ikke noe særlig, men nå merker jeg at han reagerer når jeg tar han på låret. Jeg tenker jo dette kan være en strekk som sikkert går over, men jeg lurer på om han faktisk har det så vondt eller om han gjør seg til? Han piper når han har blitt støl, men ikke fullt så mye som nå. Han vil ikke leke eller tigge eller noen ting. Går dette over eller burde det sjekkes ganske snart? Eller kan det kun være en strekk og jeg overdriver situasjonen? Takker på forhånd for svar og jeg ber ikke om kvalme kommentarer her.

Anonymkode: c7e4e...2f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kontaktet veterinær. Du beskriver flere ting som ville vært nok til en sjekk. 

Anonymkode: 8e216...3fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt veterinær, beskrevet symptomene på samme måte som du gjør her og hørt hva de sier. Sier de at de anbefaler en sjekk så hadde jeg dratt

Anonymkode: 6a3de...c20

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt veterinær

Anonymkode: 25712...389

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt veterinær imorgen tidlig.

Jeg tenker at hvis en hund ikke spiser drikker er det noe galt, og spesielt hvis hunden ikke vil drikke... Da kan alt gå veldig fort nedover. Prøv å lur i ham godbiter av noe slag, og eventuelt væske gjennom andre ting (f.eks. vann blandet med knuste godbiter e.l.)

Anonymkode: f3a44...5d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...