AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Har fått sommerjobb i en mindre familiebedrift. I utg punktet hadde jeg ikke tenkt å jobbe i sommer, men sånn ble det. Jobber tett med en kollega som er sur, snakker nedsettende om andre i bedriften. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne. Ovenfor meg var hun krass allerede fra dag 2, og jeg oppfatter henne som sur. Hun sier selv hun vil ha sommerferie (noe hun skal snart). Jeg tjener flere titalls tusen på denne sommerjobben ved å jobbe noen uker, men klarer ikke å glede meg over å gå på jobb. Syns arb. miljøet er så dårlig pågrunn av henne. Likevel bør jeg kanskje glede meg over å ha fått denne jobben i sommer? Det er jo bare veldig midlertidig for min del. Hvordan skal man forholde seg til kollega som er så ustabil? Anonymkode: 8cbd3...c77
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Slå av ørene når det kommer ikke-relevant piss. Anonymkode: 13908...fcb 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Det er snakk om et par uker. Er sikker på du overlever. Opptre profesjonelt, overse drittprat og bare gjør jobben sin så går det nok helt fint. Anonymkode: 93f63...13c 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 Ja ja been there i 2 år 😂😂. Et par uker er ikke så mye. Går fort. Det hjalp meg ganske mye å være proff og kun snakke et arbeidsspråk. Alt annet tull no. Rett alt din oppmerksomhet mot jobben. Anonymkode: f412c...443 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 vær sjeleglad du har jobb, mange fikk ingen. lukk ørene for piss og hold ut de få ukene den varer Anonymkode: 87461...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå