Hedda-78 Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hvis ditt barn går spontant på besøk til noen, eller blir med noen hjem etter skolen uten at det er avtalt på forhånd. Ringer du og ber dem komme hjem til middag selv om dere ikke har noen planer eller noe som skal rekkes den dagen? Eller antar du at barna enten får mat der eller blir sendt hjem dersom det ikke passer at de spiser middag der/ evt at de kommer hjem av seg selv når de blir sultne? Snakker om barn som er store nok til å komme seg hjem selv uten henting eller bringing.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Ringer eller sender melding og spør om hun spiser der hun er. Er det bestevenninna der de ofte spiser sammen hos oss og dem, går jeg bare ut fra at hun får mat der de er. Skulle hun komme hjem sulten er det ingen krise. Jeg sender ofte melding eller ber besøket selv om å gjøre det for å spørre sine foreldre (bare gi beskjed) om det er greit at hun spiser hos oss i motsatt tilfelle. Men jeg "ringer henne ikke hjem", det er helt ok at hun ikke spiser hjemme. Anonymkode: 4d461...678 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå