AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Har flyttet fra en leilighet på 45m2 til 80m2 og opplever ganske store endringer i kattens personlighet. Selv om han i løpet av årene jeg har hatt han har vært rolig og grei er katten blitt enda roligere etter flytting. Ingen masing (selv om pus er midlertidig nedgradert til innekatt), sover så tungt at han ikke merker at jeg løfter han (har ved flere anledninger lurt på om han er død), spiser bedre, drikker bedre og leker som aldri før. Virker rett og slett sååå avslappet selv om det bare er en uke siden vi flyttet. Vært slik siden dag 2 på nytt bosted. Kan økt plass virkelig ha så mye å si? Andre med lignende erfaringer? Anonymkode: 0a552...fc5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 På 3.7.2019 den 16.01, AnonymBruker skrev: Har flyttet fra en leilighet på 45m2 til 80m2 og opplever ganske store endringer i kattens personlighet. Selv om han i løpet av årene jeg har hatt han har vært rolig og grei er katten blitt enda roligere etter flytting. Ingen masing (selv om pus er midlertidig nedgradert til innekatt), sover så tungt at han ikke merker at jeg løfter han (har ved flere anledninger lurt på om han er død), spiser bedre, drikker bedre og leker som aldri før. Virker rett og slett sååå avslappet selv om det bare er en uke siden vi flyttet. Vært slik siden dag 2 på nytt bosted. Kan økt plass virkelig ha så mye å si? Andre med lignende erfaringer? Anonymkode: 0a552...fc5 Vi flyttet til et litt større hus med mye bedre utearealer, og fikk en «ny» katt. Hun virker mye mer fornøyd, beveger seg mer både ute og inne, og har samtidig blitt mye mer sosial. Før ville hun ikke være sammen med oss i sofaen i det hele tatt, nå er det ikke noe problem. Bare positive endringer for vår del. 😊 Anonymkode: ba22c...7ef
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Flyttet til et litt mindre hus, men med ca samme type uteareal, øde. Og ene katta, eller egentlig alle, virker mer rolige og tilfredse med livet nå. Tror egentlig det er en blanding, at energien i dette huset er mye roligere. Og at de i de forrige huset sloss en del med noen andre katter Anonymkode: b7975...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå