Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt sammen med en gutt som er noen år eldre enn meg. Vi har lenge hatt et godt øye med hverandre, noe vi har funnet ut etter å ha snakket sammen. Jeg har naturligvis fortalt mye om han til venninnene mine, og de fleste er skikkelig hyped og glad på mine vegne. Men så er det denne ene vennen som ikke er det. Hun blir bare sur når jeg snakker om han, og mener at han åpenbart er homo (noe jeg vet med sikkerhet at han ikke er). Jeg merker at jeg blir irritert over at hun ikke bare kan være glad på mine vegne. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å bedre stemningen? 

Anonymkode: c0328...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen år eldre enn deg? Du er tenåring og han er 25 år +?

AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å snakke så mye om forholdet ditt med venner da? :) Kan jo være at hun er litt sjalu/misunnelig, men det går nok over etter hvert som forholdet ikke er så ferskt lengre, vil jeg tro. 

Anonymkode: 63ab4...8e0

Skrevet

Du kan jo spørre henne om hvorfor hun ikke er glad på dine vegne - at du har det så bra? 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal snakke litt mindre om han. Hvis man spør henne kan det hende det har blitt snakket veldig mye om han. Noe som er forståelig i starten av et forhold, men det går en grense for hvor interessant det er for de rundt, selv om det er helt utenkelig for den som er nyforelsket. Jeg blir også litt kort og amper inni meg når min venninne snakker om feks kjæresten sin, men det har ingenting med at jeg er sjalu eller ikke unner henne gode ting som skjer henne, det er bare det at det er det eeeeneste hun snakker om i lange perioder. 

Kan det være noe sånt?

Anonymkode: a41fa...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...