AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Jeg leter etter fysiske butikker som selger Whittard instant tea. De solgte den før på Kremmerhuset og Christiania Glassmagasin, men får ikke tak i den lenger jeg bor i Nordland, men er i Tromsø på ferie. Noen som har tips til butikker jeg kan lete på, i Nordland eller Tromsø? Anonymkode: c17e6...eec
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Her selger Hageland og Home & Cottage Whittard te om du har noen av de butikkene i nærheten. Ellers har Whittard netthandel (jepp der har jeg blakket meg før). Anonymkode: d4dbf...86c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her selger Hageland og Home & Cottage Whittard te om du har noen av de butikkene i nærheten. Ellers har Whittard netthandel (jepp der har jeg blakket meg før). Anonymkode: d4dbf...86c Home & Cottage finnes ikke så langt nord, dessverre. Hageland skal jeg sjekke 👍🏻 dessverre synes jeg det er veldig dyrt å få det sendt. Tenkte å kjøpe en boks fra noen nettbutikker, og det er fra 50 kr i frakt. Så 200 og opp til 350 kr synes jeg blir for dyrt for en boks med te. Anonymkode: c17e6...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå