Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Albbas
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det står ingenting der om automat. Bare printe selv hjemme eller ha app. 

Anonymkode: 57f35...8d3

Da kan man vel gå utfra at de ikke har automat? Hvertfall ikke til gratis bruk... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker om den automat som står på flyplassen og brukes til å printe boardingkort til Norwegian, SAS, British Airways.....Noen som vet om Wizzair er et av de selskapene som står på skjermen der? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det står ingenting der om automat. Bare printe selv hjemme eller ha app. 

Joda - det står jo på flyplassinnsjekking?

Du kan sjekke inn på flyplassen mot et gebyr.

• Betal når du booker.
  • Legg til senere på oppsummeringssiden for flygningen din.

Hvis innsjekkingstjenester på nettet ennå ikke er tilgjengelige fra avreiseflyplassen din, vil innsjekking på flyplassen være gratis til tjenesten blir tilgjengelig.

Liste over flyplasser der elektronisk innsjekking ikke er tilgjengelig og flyplassinnsjekking er gratis:

• Dubai (kun til Budapest)
  • Korfu
  • Palma de Mallorca
  • Tirana (kun til Budapest)
  • Zaragoza
  • Moskva
  • Marrakech Menara flyplass

Bagasjeinnlevering stenger vanligvis 40 minutter før planlagt avgangstid. I noen tilfeller stenges flyplassens innsjekkingsskranke tidligere. Nedenfor finner du listen over flyplasser med tidligere stengetid:

• Bucuresti Henri Coandă internasjonale flyplass – 60 minutter før planlagt avgangstid
  • Eindhoven flyplass – 50 minutter før planlagt avgangstid
  • Budapest flyplass (kun for TLV- og PRN-ruter) – 60 minutter før planlagt avgangstid
  • Málaga flyplass – 50 minutter før planlagt avgangstid
  • Dubai internasjonale flyplass – 60 minutter før avgangstid
  • Milan – Malpensa flyplass – 60 minutter før planlagt avgangstid
  • London Luton (kun for Tel Aviv-ruten) – 60 minutter før planlagt avgangstid
  • London Luton (for alle flyreiser unntatt fra Tel Aviv) – 45 minutter før planlagt avgangstid
  • Tel-Aviv Ben Gurion flyplass – 60 minutter før planlagt avgangstid
  • Marrakech Menara flyplass – 60 minutter før planlagt avgangstid
  • Ovda flyplass – 60 minutter før planlagt avgangstid
  • Agadir Al Massira flyplass – 60 minutter før planlagt avgangstid

Anonymkode: f7f22...431

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg snakker om den automat som står på flyplassen og brukes til å printe boardingkort til Norwegian, SAS, British Airways.....Noen som vet om Wizzair er et av de selskapene som står på skjermen der? 

De er jo beryktet for å kreve gebyr for alt. Selv for å bruke automater...der de finnes. Selv for å ikke sjekke inn dagen før.. Selv for å ha med seg ryggsekk på flyet. 

Anonymkode: 6c397...2b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

De er jo beryktet for å kreve gebyr for alt. Selv for å bruke automater...der de finnes. Selv for å ikke sjekke inn dagen før.. Selv for å ha med seg ryggsekk på flyet. 

Anonymkode: 6c397...2b1

Jeg prøvde å sjekke inn online, men når jeg trykker på "check-in", skjer det ingenting. Rett etterpå fikk jeg "last ned ditt boardingkort". Er jeg sjekket inn da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, de er ikke på de automatene. Man må sjekke inn via nett. Bagasje sendes igjennom bemannet skranke det de også tar seg godt betalt fra de som har glemt å sjekke inn på nett. Innsjekkingen på nett stenger 2-3 timer før avreise. 

Anonymkode: 822eb...ec8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei, de er ikke på de automatene. Man må sjekke inn via nett. Bagasje sendes igjennom bemannet skranke det de også tar seg godt betalt fra de som har glemt å sjekke inn på nett. Innsjekkingen på nett stenger 2-3 timer før avreise. 

Får man bekreftelse på e-post at man har sjekket inn? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 19.11):

Mulig jeg er litt treig nå, men hvis man sjekker inn i appen og har boardingkort i appen så er man som person innsjekket. Hvis man da skal leverer en koffert til å sjekkes inn på flyet må man betale for å sjekke inn kofferten? Selv om man har betalt i dyre dommer for å i det hele tatt ha den med?

Anonymkode: 61f44...dd2

Gjest Albbas
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Mulig jeg er litt treig nå, men hvis man sjekker inn i appen og har boardingkort i appen så er man som person innsjekket. Hvis man da skal leverer en koffert til å sjekkes inn på flyet må man betale for å sjekke inn kofferten? Selv om man har betalt i dyre dommer for å i det hele tatt ha den med?

Anonymkode: 61f44...dd2

Nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...