Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #1 Del Skrevet 4. mai 2005 Tenkte å kjøpe babysitter. Noen som vet et merke som er bra og hvor man får kjøpt slike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. mai 2005 #2 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan anbefale Super Nova. Kjøpt på Sørbø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 4. mai 2005 #3 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan anbefale Super Nova. Kjøpt på Sørbø. Den kan jeg anbefale også. Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 4. mai 2005 #4 Del Skrevet 4. mai 2005 Skriver under på overnevnte. Kan ikke leve uten. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #5 Del Skrevet 4. mai 2005 Skulle anbefale Super Nova .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mai 2005 #6 Del Skrevet 4. mai 2005 Skulle anbefale Super Nova .... Me too... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 5. mai 2005 #7 Del Skrevet 5. mai 2005 Takk for det! Jeg kan godt stikke over når jeg er ferdig hos Uri. *sukk* Tenk at Sissan ikke kan leve uten meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 5. mai 2005 #8 Del Skrevet 5. mai 2005 Takk for det! Jeg kan godt stikke over når jeg er ferdig hos Uri. *sukk* Tenk at Sissan ikke kan leve uten meg... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 5. mai 2005 #9 Del Skrevet 5. mai 2005 Vi har Philips og den fungere veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 5. mai 2005 #10 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg kjøpte en Simo babysitter for mange år siden. Leverte den inn igjen da jeg gjentatte ganger fikk inn en fremmed baby som gråt og gråt og gråt... Og det var ingen barn i nærheten av der jeg bodde da... Nifst... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 6. mai 2005 #11 Del Skrevet 6. mai 2005 Me too... Hiver meg også på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. mai 2005 #12 Del Skrevet 7. mai 2005 Vi hadde Super Nova med storesøster (som er 2,5 år). Vi var IKKE fornøyd. Etter en stund begynte babysitteren å slå inn hele tida. Slitsomt. Prøvde å snakke med butikken, men det førte ikke fram. De holdt på at de trolig var fordi det er mange babysittere i området. Derfor kjøpte vi nye babysittere da lillesøster kom. Har nå Philips, og er kjempefornøyd med de :-) De funker som de skal, og er langt mer robust enn Super Novaene. Jeg liker at apparatene i seg selv er tyngre og mer solid, pluss at antenna er langt mer polstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 9. mai 2005 #13 Del Skrevet 9. mai 2005 Hadde samme problem med SuperNova som Nala. Ringte service og fikk råd - bytte kanal (dvs. ikke 1-15 men A -> B). Det fungerte fint, støyen og innslagene ble borte. Så begynte det igjen etter et halvt års tid. Bytta tilbake til A, og nå er det stille igjen. Det er visst radiosendere som kan slå inn. Enig i at det er veldig slitsomt frem til man finner løsningen. SuperNovaen vår er forøvrig mer enn robust nok, og har den siste tiden blitt brukt som leketøy for Vesla uten å ha tatt skade av det. Tåler regn også (ja - jeg har testet ). Men det er jo godt mulig andre babycaller er bedre da :-) , vet bare at jeg er kjempefornøyd med min. Og det er bra, for den kostet jo en del da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 9. mai 2005 #14 Del Skrevet 9. mai 2005 Vi har en Phillips som de anbefalte på elkjøp. Kostet ca 1000 kr. Den funker helt greit, men har opplevd både å få inn andre babyer, og andre "skurrelyder". Litt irriterende... og så mistet den kontakt med sendere hele tiden i begynnelsen (det er ett lys på den som indikerer om det er kontakt eller ikke), men dette ga seg av seg selv. Nå har den funket fint lenge... vår tålte også ett regnskyll ute på terassen:) Men - er bare sånn passe fornøyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2005 #15 Del Skrevet 9. mai 2005 Vi hadde en Super Nova og jeg husker veldig godt da jeg fikk inn en eller annen pappa på linjen som satt og sang for barnet sitt! Han diktet opp en sang om Karlson på taket utrolig morsomt! Gjett om jeg selv alltid husket å slå den av da vi gikk og la oss Fikk også inn flere andre unger som gråt - ikke noe kjekt! Nå klarer vi oss uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. mai 2005 #16 Del Skrevet 10. mai 2005 Det jeg liker best med Philips-alarmene er at de kan brukes også på vanlige AA-batterier. Det blir mye lettere å ta dem med seg da, for da trenger man ikke tenke på om de er opplada. Er bare til å ta med ekstra batterier i veska. Dette er genialt for meg som er mye ute på farta med den lille. Med SuperNova-ene var det alltid et styr når senderen var utlada, og storesøster skulle sove ute. Måtte trikse det til for å plassere både lader og alarm oppi vogna. Nå er jo vår SuperNova snart tre år gammel da, så det kan hende de har endret på dette siden den tid. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2005 #17 Del Skrevet 10. mai 2005 Vi har en Philips som vi er veldig fornøyd med. Kosta ca 600 kr på Elkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surra Skrevet 11. mai 2005 #18 Del Skrevet 11. mai 2005 Vi hadde en Super Nova og jeg husker veldig godt da jeg fikk inn en eller annen pappa på linjen som satt og sang for barnet sitt! Han diktet opp en sang om Karlson på taket utrolig morsomt! Gjett om jeg selv alltid husket å slå den av da vi gikk og la oss Fikk også inn flere andre unger som gråt - ikke noe kjekt! Nå klarer vi oss uten Oi, det har jeg ikke tenkt på. Vi har en phillips, og senderen på nattbordet slår vi aldri av!! :o Skal begynne med det ja. hi hi. Bor i blokk også, og har fått inn andre på linja av og til Ellers fungerer vår phillips som vi betalte ca 500 for på Obs, veldig bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermula Skrevet 13. mai 2005 #19 Del Skrevet 13. mai 2005 ER det ikke noe med at disse babysitteren sender fra seg mer stråling enn godt er? Mener jeg har hørt noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 16. mai 2005 #20 Del Skrevet 16. mai 2005 ER det ikke noe med at disse babysitteren sender fra seg mer stråling enn godt er? Mener jeg har hørt noe sånt! Senderen skal ikke ligge nærmere barnet enn 1 meter. Husker vi leste dette et eller annet sted, men hvor kommer jeg ikke på i farta :oops: Vi har i alle fall alltid senderen i god avstand fra barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå