Gå til innhold

Damer - foretrekker dere stiv pikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...med lite eller ingen sædavgang eller halvslapp-kort tid fullerigert, men med sædavgang og mye sæd?

Anonymkode: f5da7...a23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stiv pikk!! 

Anonymkode: 13d06...27d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Stiv selvfølgelig. Halvslapt er bare nasty. Kjennes ut som en død fisk :P 

Anonymkode: aa931...6d4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er dette et seriøst spørsmål?

Stiv pikk som i tillegg har lite væske som kommer ut høres helt perfekt ut. 

Anonymkode: 09b9e...957

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Du stiller spørsmålet på en måte som får det til å høres ut som om mye sæd er positivt.

Jeg kommer selv unormalt mye, og har aldri møtt en kvinne som ikke syntes det bare var stress.

Anonymkode: 83f4e...0a4

• Liker 10
Gjest Krampus
Skrevet

Sier Jatakk til så lite søl som mulig. Så da blir det den stive. 

AnonymBruker
Skrevet

Stiv og uten sæd? Det må jo være drømmepikken. 

Anonymkode: 5a35e...5c8

• Liker 13
Skrevet

Har du noen gang hørt at en kvinne fikk orgasme av en manns sædavgang alene? 

Det burde vel i grunnen besvare spørsmålet ditt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hm mange som ikke liker sæd her 🤔 Rart, for jeg har sett dokumentarfilmer på Internett der damene har elska sæd

Anonymkode: 0bf6c...d32

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stiv selvfølgelig. Halvslapt er bare nasty. Kjennes ut som en død fisk :P 

Anonymkode: aa931...6d4

Nemlig !    Og så lurer noen på hvorfor vi 40+ damer foretrekker yngre menn ??   :fnise:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hm mange som ikke liker sæd her 🤔 Rart, for jeg har sett dokumentarfilmer på Internett der damene har elska sæd

Dokumentar og dokumentar ..........     :fnise:

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, bullehurk skrev:

Nemlig !    Og så lurer noen på hvorfor vi 40+ damer foretrekker yngre menn ??   :fnise:

Jeg er femti, og femtiåringen jeg har sex med er ikke slapp hverken her eller der ;)

Anonymkode: 52543...228

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du stiller spørsmålet på en måte som får det til å høres ut som om mye sæd er positivt.

Jeg kommer selv unormalt mye, og har aldri møtt en kvinne som ikke syntes det bare var stress.

Anonymkode: 83f4e...0a4

Nei det blir det samme grisete sølet som med kvinner som tisser/«squirter» under sex. For oss som opplever det jevnlig, kan jeg love dere at sjarmen fort går over.😂

Anonymkode: 53b95...04f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er femti, og femtiåringen jeg har sex med er ikke slapp hverken her eller der ;)

Anonymkode: 52543...228

Ikke femtiåringen min heller. Han har heller ikke sæd pga prostataoperasjon. Passer meg utmerket.

Anonymkode: f1c06...0a2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke femtiåringen min heller. Han har heller ikke sæd pga prostataoperasjon. Passer meg utmerket.

Anonymkode: f1c06...0a2

Heldig, da omlag 60-70 % av prostataopererte blir impotente...   i følge google da.
Lurer på om han opplever sexen som like god som før operasjonen? Er det ikke litt rart å få orgasme og så kommer det ingenting? Lurer bare siden jeg var nære på en liknende operasjon, men flaks gjorde at jeg slapp.

Anonymkode: 324ed...9e0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

...med lite eller ingen sædavgang eller halvslapp-kort tid fullerigert, men med sædavgang og mye sæd?

Anonymkode: f5da7...a23

Fin runketråd du har laget deg her. :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig, da omlag 60-70 % av prostataopererte blir impotente...   i følge google da.
Lurer på om han opplever sexen som like god som før operasjonen? Er det ikke litt rart å få orgasme og så kommer det ingenting? Lurer bare siden jeg var nære på en liknende operasjon, men flaks gjorde at jeg slapp.

Anonymkode: 324ed...9e0

Veldig avhengig av hva slags prostataoperasjon, og hvordan ereksjonen fungerer på forhånd og hvor gammel du er. Og orgasmeopplevelsen sitter ikke i sæden, kvinner får også orgasme, helt uten at sæd påvirker den det minste...!

Anonymkode: ddd79...c5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi damer har glede av en stiv en. Sæd er bare gris om man ikke prøver å få barn. Hva tror menn egentlig??

Anonymkode: ddd79...c5c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...