Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å gå mer med kjole og skjørt. Men jeg sliter på strømpebuksefronten. 

Jeg har et skjørt i litt tynt materiale, med innebygget underskjørt. Jeg prøvde bruke nylonstrømpikk under, men det gikk ikke. Det klistret seg bare helt fast, det var så statisk elektrisk. 

Så jeg trenger noe som ikke blir sånn.. Jeg så noen i ull, men det var så tykk kant i linningen? Den kommer til å vises gjennom som en ring rundt magen når jeg bruker kjole. 

Har noen råd om strømpebukser som ikke bare blir statisk elektrisk, og noen som ikke har så tykk kant i linningen? 

Anonymkode: b3360...5fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen råd å komme med her? :/

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er skjørtet som er problemet, ikke strømpebuksen. Vask skjørtet og bruk skyllemiddel, så skal du se det blir bedre. 

Anonymkode: 4626e...0f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller bruk stayups. Jeg synes det er bare så mye mer behagelig. 

Anonymkode: 19156...00a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro det er skjørtet som er problemet, ikke strømpebuksen. Vask skjørtet og bruk skyllemiddel, så skal du se det blir bedre. 

Ja, det er nok kombinasjonen. Jeg har vasket og brukt skyllemiddel, men det hjelper ikke på. Jeg trenger en strømpikk som kan brukes med det skjørtet :/ 

AnonymBruker
Skrevet

Bruk underskjørt? Et eget liksom. Mulig å fjerne det innebygde underskjørtet?

Anonymkode: 75b8a...9e9

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk underskjørt? Et eget liksom. Mulig å fjerne det innebygde underskjørtet?

Anonymkode: 75b8a...9e9

Hvilket materiale bør jeg se etter der? 

Jeg tror ikke jeg skal prøve meg på å fjerne det innebygde, det er sydd godt fast og jeg er ikke en sånn som er flink med sånt. Ender mest sannsynlig opp med å ødelegge skjørtet og skade meg selv i prosessen :p 

Sånn det er nå, klistrer underskjørtet seg fast til strømpebuksen, og så klistrer "overskjørtet" seg litt til det igjen, og det blir buler og ser rart ut siden underskjørtet under ligger i klumper og bølger under i stedet for å henge fint ned. 

Ingen som har tips om ull/bomull-strømpebukser som ikke har tykk kant i linningen, som viser gjennom tynne kjoler? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mye kjoler og skjørt og har aldri hatt problemer med strømpebuksen, men du kan jo prøve et underskjørt om vask ikke hjeper? Uansett et greit og anvedelig plagg å ha i garderoben, se link under for eksempel. 

https://www.lindex.com/NO/6154627/?id=7094474&gclid=CjwKCAjwx_boBRA9EiwA4kIELhaDB36WlffI_5qLvKmtXesuC0TYKqsMoWJSrBub68oyfrE5o7L0OxoCjGYQAvD_BwE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...