Geojak Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Kona elsker å bli slikket, og jeg gjør det hver gang vi har sex. Vi snakker om det på forhånd og jeg lar henne veilede meg. Når vi snakker om det på forhånd er det vanskelig å få henne til å tenke noe nytt. Jeg foreslo f.eks. at jeg kunne forsøke å stikke tungen inn i henne (jeg har ikke så veldig lang tunge) å spurte om hun synes det kunne høres godt ut, svaret hun gav var «vet ikke»... Tror hun har vanskelig for å se for seg hvordan noe er før vi prøver det ut. Dermed er det ikke så lett å få henne til å foreslå noe nyt Men har lyst til å overraske henne noen ganger med noe nytt, problemet er at jeg har dårlig fantasi. Er det noen av dere kvinner som liker å bli slikket der nede, som har noen tips til noe som er ekstra godt å gjøre med tungen?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 spør man om å dytte tunga inn før man slikker? i min verden tar men for seg å gjør det som virker deilig for hun, ikke spørre hit å dit. dreper jo spontaniteten å det deilige. Anonymkode: e924e...138 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 Min mann gjør det også hver gang, jeg setter stor pris på det. Han er skikkelig flink på å variere i styrke og hastighet, fokuserer mest på klitten, men kan noen ganger gå innom mellom kjønnsleppene og "inni". Han gjør det bare litt før han går på klitten igjen, det er veldig fint fordi det er ved stimulering av klitten jeg får orgasme, å slikke de andre stedene gir en liten piff når det gjøres i veldig små mengder. Det tenner meg veldig at han kan slikke meg hvor som helst, i senga, på sofaen, i dusjen, i går gjorde han det mens jeg satt på kjøkkenstolen 😁 Fingrer du samtidig som du slikker? Det syns jeg er veldig godt. Ikke med fingrene ut og inn hele tida, men med en eller 2 fingre inni og så leer han fingen sånn som man gjør når man vil signalisere at noen skal komme bort til deg, men ikke så mye at fingeren blir en krok. Anonymkode: f3301...ee2 1
Geojak Skrevet 3. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: spør man om å dytte tunga inn før man slikker? i min verden tar men for seg å gjør det som virker deilig for hun, ikke spørre hit å dit. dreper jo spontaniteten å det deilige. Anonymkode: e924e...138 Vel jeg tenker det handler litt om kommunikasjon... ikke bare kjør på å gjør din greie, så må hun jo bare like det fordi jeg gjør det... For meg er det viktig at hun liker og nyter det jeg gjør. Spontaniteten ellel mangel på den, er kanskje min mangel på fantasi, og har lett for å gjøre det samme som sist fordi det fikk god respons. Snakker vi sammen rundt det hender det faktisk at hun kommer opp med noe hun har lyst til at jeg prøver som jeg ikke hadde tenkt på selv. For å få igang tsnkesettet hennes må jeg komme med noen spørsmål og forslag, letter å få henne på glid å komme med sine ønsker da 😉
Geojak Skrevet 3. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann gjør det også hver gang, jeg setter stor pris på det. Han er skikkelig flink på å variere i styrke og hastighet, fokuserer mest på klitten, men kan noen ganger gå innom mellom kjønnsleppene og "inni". Han gjør det bare litt før han går på klitten igjen, det er veldig fint fordi det er ved stimulering av klitten jeg får orgasme, å slikke de andre stedene gir en liten piff når det gjøres i veldig små mengder. Det tenner meg veldig at han kan slikke meg hvor som helst, i senga, på sofaen, i dusjen, i går gjorde han det mens jeg satt på kjøkkenstolen 😁 Fingrer du samtidig som du slikker? Det syns jeg er veldig godt. Ikke med fingrene ut og inn hele tida, men med en eller 2 fingre inni og så leer han fingen sånn som man gjør når man vil signalisere at noen skal komme bort til deg, men ikke så mye at fingeren blir en krok. Anonymkode: f3301...ee2 Takk for svar, inspirerende dette 😍 Fingrer samtidig jeg også ja 😀 men fikk noen bilder og ideer fra deg her, kanskje starte opp når hun sitter i godstolen, eller på en kjøkkenstol, eller i dusjen.. gode ideer til variasjon fra senga og sofaen det 😘
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 Spontanitet er godt. Elsker når han spontant drar av meg klærne og begynner, og holder på lenge uten å forvente noe tilbake. Godt når han pirrer lenge før han slikker, ved å kysse ved siden av, og på lårene. Anonymkode: 72515...fbd 2
Geojak Skrevet 3. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2019 Helt enig med dere som sier at spontanitet er viktig/best. 👍 Det er defor jeg spurte her, for å få noen tips til mun dårlige fantasi, slik at jeg kan gjøre noe overaskende og «spontant» neste gang.😉 Noen som har noe tips til hva som kan føles «nytt» for en som er vant til å bli slikket hver gang hun har sex? Har jo holdt på med dette i noen år, og begynner å gå oss fast i et vanlig rutinemessig «spor», deilig er det uansett, men hadde vært spennende å kunne finne på noe nytt...😍
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #8 Skrevet 5. juli 2019 På 3.7.2019 den 17.14, Geojak skrev: Helt enig med dere som sier at spontanitet er viktig/best. 👍 Det er defor jeg spurte her, for å få noen tips til mun dårlige fantasi, slik at jeg kan gjøre noe overaskende og «spontant» neste gang.😉 Noen som har noe tips til hva som kan føles «nytt» for en som er vant til å bli slikket hver gang hun har sex? Har jo holdt på med dette i noen år, og begynner å gå oss fast i et vanlig rutinemessig «spor», deilig er det uansett, men hadde vært spennende å kunne finne på noe nytt...😍 Om dere har handlet, kan du for eksempel slenge fra deg posene i gangen, og sette i gang? Som om du ikke klarer å vente Anonymkode: 72515...fbd
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #9 Skrevet 5. juli 2019 Jeg elsker å bli slikka😍😍 kjærsten min sleiker meg lenge og blir sliten, men jeg drar han til meg nærmere bare da han prøver å gå bak! han pleier å dra tunga inn og dette er deilig det å🙈 prøv det, hun vil like det 100%! Isåfall vil hun ikke misslike det hvertfall! Anonymkode: b2503...688 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå