lilja Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Er det noen av dere som har vært i bryllup/hatt bryllup der det ikke har vært liveband, men nedlasted musikk på mp3, cd o.l? Tenkte vi skulle prøve på det nemlig. Hadde vørt fint med andres erfaringer med det!
Minerva Grey Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 Vi skal bruke laptop med mp3 til musikk - satt min kjære til å lage playlist, sånn at man slipper å stå og styre musikken underveis, men kan spille 'favoritter' om folk ber om det. Skal også brukes til bryllupsvals og polonaise. Har aldri falt oss inn å leie et eller annet band for mange penger - min kjære og hans/våre venner har sansen for litt 'mørk' musikk, mine slektninger i godt voksen alder vil nok gjerne ha litt swing, så skal det jo valses litt og alle setter pris på litt smørballader og 'klassikere' fra 80-åra... Vanskelig å få noen til å spille alt vi vil ha, dyrt, og blir fort litt jalla, synes jeg. Har vært i bryllup med to øst-europeiske musikanter med bare playboard og mikrofon - ikke min stil, rett og slett.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Var i et bryllup i fjor der de hadde gjort det på den måten. Full suksess! Så deilig å unngå disse kjipe pausene! Brudeparet hadde lagt ned mye arbeid i å finne passende musikk, og festen tok av! Vi velger å gjøre det på samme måte.
Trampe Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Vi skal også ha denne løsningen. Både billigere og bedre enn bandløsning synes jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Så kjekt å høre suksess historier fra denne måten, for slik vil vi også gjøre det. Vi tenkte å ha et par sanger på rad i lik 'takt' et par valser, swinger, salsaer, diskoer, klinasser etc Dere da? noen som har noen romantiske sanger på lager, eller noe annet av det overnevnte?
lilja Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2005 Så fint å høre! Får håpe det blir bra for oss også! Vi skal heller ikke danse vals vi, men tar en rolig dans isteden. Får passe på å ha den som første sang da, så vi slipper å lete gjennom alle dangene. Tror kanskje vi skal danse til sade- by your side. Den er så nyydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå