AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hva skjedde? Når fikk du vite om det? P Anonymkode: d57cb...8d9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde? Når fikk du vite om det? P Anonymkode: d57cb...8d9 Privatpersoner blir langt skjeldnere involvert i/klagd inn til forbrukerrådet enn bedrifter. Typisk er en privatperson som klager inn en butikk el. Anonymkode: aa16b...4e6
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Privatpersoner blir langt skjeldnere involvert i/klagd inn til forbrukerrådet enn bedrifter. Typisk er en privatperson som klager inn en butikk el. Anonymkode: aa16b...4e6 Jeg er en privatperson, og får daglig meldinger fra en kjøper om at han skal melde meg inn til Forbrukerrådet fordi vedkommende mener jeg har prøvd å lure dem... Anonymkode: d57cb...8d9
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 Daglig? Da ville jeg nok tatt en titt på hvordan du fremstår som selger og hvilke opplysninger du gir i salgsannonsene dine. Anonymkode: 049a7...3c0 4
lintilla Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 (endret) Jeg har meldt etf firma for forbrukerrådet og videre til forbrukertvistutvalget, så vet litt om prosessen fra andre siden. Hvis du føler selv at du ikke har gjort noe galt så er det bare positivt at det blir mekling via forbrukerrådet Endret 4. juli 2019 av lintilla
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en privatperson, og får daglig meldinger fra en kjøper om at han skal melde meg inn til Forbrukerrådet fordi vedkommende mener jeg har prøvd å lure dem... Anonymkode: d57cb...8d9 1 time siden, AnonymBruker skrev: Daglig? Da ville jeg nok tatt en titt på hvordan du fremstår som selger og hvilke opplysninger du gir i salgsannonsene dine. Anonymkode: 049a7...3c0 Du mente kanskje at det er en og samme person som daglig sender deg melding og ikke at det daglig er en ny person 😂. Det gir litt mer menning. Høres ut som en spesiell og slitsom person. Anonymkode: 049a7...3c0
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 På Thursday, July 04, 2019 den 8.31, AnonymBruker skrev: Jeg er en privatperson, og får daglig meldinger fra en kjøper om at han skal melde meg inn til Forbrukerrådet fordi vedkommende mener jeg har prøvd å lure dem... Anonymkode: d57cb...8d9 DAGLIGE meldinger fra EN kjøper da? Eller er det FLERE kjøpere som daglig sender inn klager over deg? Anonymkode: 0466d...99f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: DAGLIGE meldinger fra EN kjøper da? Eller er det FLERE kjøpere som daglig sender inn klager over deg? Anonymkode: 0466d...99f Nei, en person. Sender melding med 3-4 dagers mellomrom og prøver å virke skummel. Anonymkode: d57cb...8d9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #10 Skrevet 6. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, en person. Sender melding med 3-4 dagers mellomrom og prøver å virke skummel. Anonymkode: d57cb...8d9 Kan du ikke klage inn denne personen til Finn.no eller noe? Anonymkode: 0466d...99f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #11 Skrevet 6. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke klage inn denne personen til Finn.no eller noe? Anonymkode: 0466d...99f Om vedkommende vil kontakte Forbrukerrådet, så får de bare gjøre det. For jeg vet jeg vil vinne den saken. Anonymkode: d57cb...8d9
Gjest Lykkeligper Skrevet 6. juli 2019 #12 Skrevet 6. juli 2019 Husk at veldig mange mennesker prøver å skremme vekk andre ved å bare si at de skal anmelde de/ta kontakt med Forbrukerrådet og det ene og det andre. Hvis du vet at du har handlet oppriktig og ærlig og du har bevis på det, ikke bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå