AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 For mange år siden, vi snakker nærmere 15-17 år, hadde jeg en kjæreste, vi var vel sammen i underkant av et år da jeg var 17/18 år. Etter dette har vi etterhvert lagt til hverandre på Facebook, men har ytterst lite kontakt. Sist vi hadde kontakt var ang noe praktisk sommeren for 3 år siden, ellers har vi de årene vi har vært venner på Facebook hatt kontakt i form av bursdagshilsener, og en og annen like her og der. Begge er vel etablerte med ektefelle og barn. Jeg stusser allikevel på hilsenen han nå i år la igjen på bursdagen min. Den gangen vi var sammen fylte jeg 18 , og han gjorde et poeng ut av å skulle gi meg 18 orgasmer den natta. Forsåvidt en hyggelig natt sånn sett Men jeg hadde ikke tenkt på det her på gudene vet hvor lenge før jeg ser at han i år legger igjen denne hilsenen: "Gratulerer med dagen! XX stk incoming " (XX er da lik alderen min nå). Jeg tolker det at han hinter til den natta for en halv evighet siden, men synes det er sært å ta det opp i det hele tatt så lenge etter...? Hva gjør at en mann nevner noe sånt så mange år etter? Anonymkode: 72b5e...1ec
Million Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Tror ikke han mener noe som helst, annet enn at han prøvde å være morsom. En spøk som ikke falt i god jord, ser det ut til 🙂 Ikke noe å bry seg om. Jeg ville ikke tenkt mere på saken. 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 Haha Jeg synes det var en morsom spøk. Anonymkode: 14b23...2e4 1
petterm Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: For mange år siden, vi snakker nærmere 15-17 år, hadde jeg en kjæreste, vi var vel sammen i underkant av et år da jeg var 17/18 år. Etter dette har vi etterhvert lagt til hverandre på Facebook, men har ytterst lite kontakt. Sist vi hadde kontakt var ang noe praktisk sommeren for 3 år siden, ellers har vi de årene vi har vært venner på Facebook hatt kontakt i form av bursdagshilsener, og en og annen like her og der. Begge er vel etablerte med ektefelle og barn. Jeg stusser allikevel på hilsenen han nå i år la igjen på bursdagen min. Den gangen vi var sammen fylte jeg 18 , og han gjorde et poeng ut av å skulle gi meg 18 orgasmer den natta. Forsåvidt en hyggelig natt sånn sett Men jeg hadde ikke tenkt på det her på gudene vet hvor lenge før jeg ser at han i år legger igjen denne hilsenen: "Gratulerer med dagen! XX stk incoming " (XX er da lik alderen min nå). Jeg tolker det at han hinter til den natta for en halv evighet siden, men synes det er sært å ta det opp i det hele tatt så lenge etter...? Hva gjør at en mann nevner noe sånt så mange år etter? Anonymkode: 72b5e...1ec Menn husker sånt "tydeligere", og er på en måte mere opptatt av det enn damer, tror jeg. Er mer en mimring om 18-års natta enn et hint om å gjenta det tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 Var nok ment som en intern klein spøk, i tillegg til et ønske om å sette litt griller i hodet på deg. Noe han klarte tydeligvis;) Ufin type forsåvidt, da dere begge er i et forhold. Anonymkode: 0069b...92c 1
Tøytigern Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 Absolutt ikke en dritt. Han prøver bare å mimre og tøffe seg. Kanskje sexlivet hans har blitt labert med åra fordi han ikke greier like mye som tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå