Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden, vi snakker nærmere 15-17 år, hadde jeg en kjæreste, vi var vel sammen i underkant av et år da jeg var 17/18 år. Etter dette har vi etterhvert lagt til hverandre på Facebook, men har ytterst lite kontakt. Sist vi hadde kontakt var ang noe praktisk sommeren for 3 år siden, ellers har vi de årene vi har vært venner på Facebook hatt kontakt i form av bursdagshilsener, og en og annen like her og der. Begge er vel etablerte med ektefelle og barn. 

Jeg stusser allikevel på hilsenen han nå i år la igjen på bursdagen min. Den gangen vi var sammen fylte jeg 18 , og han gjorde et poeng ut av å skulle gi meg 18 orgasmer den natta. Forsåvidt en hyggelig natt sånn sett :P Men jeg hadde ikke tenkt på det her på gudene vet hvor lenge før jeg ser at han i år legger igjen denne hilsenen: "Gratulerer med dagen! XX stk incoming ;) " (XX er da lik alderen min nå). Jeg tolker det at han hinter til den natta for en halv evighet siden, men synes det er sært å ta det opp i det hele tatt så lenge etter...?

Hva gjør at en mann nevner noe sånt så mange år etter? 

Anonymkode: 72b5e...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke han mener noe som helst, annet enn at han prøvde å være morsom. En spøk som ikke falt i god jord, ser det ut til 🙂

Ikke noe å bry seg om. Jeg ville ikke tenkt mere på saken.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha Jeg synes det var en morsom spøk. 

Anonymkode: 14b23...2e4

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For mange år siden, vi snakker nærmere 15-17 år, hadde jeg en kjæreste, vi var vel sammen i underkant av et år da jeg var 17/18 år. Etter dette har vi etterhvert lagt til hverandre på Facebook, men har ytterst lite kontakt. Sist vi hadde kontakt var ang noe praktisk sommeren for 3 år siden, ellers har vi de årene vi har vært venner på Facebook hatt kontakt i form av bursdagshilsener, og en og annen like her og der. Begge er vel etablerte med ektefelle og barn. 

Jeg stusser allikevel på hilsenen han nå i år la igjen på bursdagen min. Den gangen vi var sammen fylte jeg 18 , og han gjorde et poeng ut av å skulle gi meg 18 orgasmer den natta. Forsåvidt en hyggelig natt sånn sett :P Men jeg hadde ikke tenkt på det her på gudene vet hvor lenge før jeg ser at han i år legger igjen denne hilsenen: "Gratulerer med dagen! XX stk incoming ;) " (XX er da lik alderen min nå). Jeg tolker det at han hinter til den natta for en halv evighet siden, men synes det er sært å ta det opp i det hele tatt så lenge etter...?

Hva gjør at en mann nevner noe sånt så mange år etter? 

Anonymkode: 72b5e...1ec

Menn husker sånt "tydeligere", og er på en måte mere opptatt av det enn damer, tror jeg. Er mer en mimring om 18-års natta enn et hint om å gjenta det tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Var nok ment som en intern klein spøk, i tillegg til et ønske om å sette litt griller i hodet på deg. Noe han klarte tydeligvis;) Ufin type forsåvidt, da dere begge er i et forhold.

Anonymkode: 0069b...92c

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke en dritt. Han prøver bare å mimre og tøffe seg. Kanskje sexlivet hans har blitt labert med åra fordi han ikke greier like mye som tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...