Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt grei hvis du fester på andre leker. Babyer elsker glorete og fargerike babygymmer. Kjenner flere som har kjøpt ny fordi den første, interiørvennlige (gjerne grå) lekegymmen ble for kjedelig. Vi har en i fargerik plast fra lekebutikken, begge mine har elsket den. Men stygg, det er den.

Anonymkode: 4918a...63b

• Liker 5
Skrevet (endret)

Anbefaler i hvert fall leker som er lett å ta tak i for små hender. Tenkte ikke på det da jeg kjøpte, og alle lekene er for store og henger for langt opp. Måtte kjøpe til noen som hang lenger ned, og var mer lange og tynne. Da ble det artig for min baby.

Endret av popstar
Skrevet

Anbefaler en med masse farger :) min fikk lekegym som fødselsgave, og den var grå. Veldig fin og se på og god ligge på, men det var først når jeg hengte på fargerrike leker at hun ble interessert i å ligge der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Er på utkikk etter babygym, men er så i tvil hva jeg skal kjøpe. Vurderer denne, men er redd for at det er for lite som skjer: 

https://www.jollyroom.no/leker/babyleker/babygym/classic-world-jly-babygym-tre-og-jly-lekematte-volang-black

Innspill? Eller andre anbefalinger? 

Anonymkode: 0ad91...7d2

Den der var nitrist.

Babyer liker farger og teksturer. Den der har for lite farge, for lite som skjer, og det kan bli vanskelig å nå opp til lekene.

Tiny love (som du også får på jollyroom) har mange fine, med masse farger, teksturer og leker i ulike høyder, og selve mattene er fine å se på og kan stimulere til mageligging.

Anonymkode: 80fdd...846

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stativ i tre som jeg henger opp forskjellige leker på. Da kan vi variere litt. I startet var det mest poppis med leker i svart/hvitt. Nå er de lekene i duse interiørvennlige farger minst like poppis som de i knalle farger. 

Det jeg syns har vært fint er å ha stativ som ikke er festet til lekematta.

Anonymkode: 046b9...a36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ett i tre her, kjøpt leker utenom. Leker i alle farger. Noen i tre, noen i plast, noen i tøy. Leker med lyd, speil, bjeller, rangler osv. Da kan babygymmen stå fremme med en leke på og være «pen» samtidig som jeg kan henge på forskjellige knæsjfarga leker til baby.

Anonymkode: 7d5dc...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min prøvde en slik hos noen. Det første han gjorde var å velte hele greia..

Anbefaler derfor slike runde hvor spilene sitter fast. Min elsket å sparke på spilene slik at lekene ristet 

Ville også kjøpt på finn. Finnes en milliard der ute, og de kan vaskes 

Anonymkode: 8987e...227

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og innspill alle sammen :) da har vi bestilt en fargerik og «tradisjonell» babygym i stedet ; )

Anonymkode: 0ad91...7d2

AnonymBruker
Skrevet

Ser du skriver at du har bestilt, men skyter likevel inn at vi har denne. :) 

5C945AC7-8E2E-47C4-8BF9-5203A85DED17.png

Anonymkode: 0ed26...d4e

Skrevet

Vil ikke anbefale en i tre, nå er vår 6 mnd og hun drar og veiver i alt. Har klart å snu vår flere ganger. 

Faktisk så er jeg ganske overrasket angående babygymmen vår. Jeg fikk en fra Done by Deer i babyshoweren min (bildet) og tenkte at nei søren denne var jo interiørvennlig og ikke babyvennlig mtp at den ikke har sterke farger. 

Det vi opplever er at hun ble mye mer interessert i lekene i denne babygymmen før alt annet, pga kontrastene på lekene. Hun var helt hypnotisert av den ene ballen, selv om den ikke hadde de sterkeste kontrastene. Nå liker hun veldig godt den ene krokodillen fordi den har myke kontraster og den lager en fin knitrelyd. Vi har kjøpt flere ringer og henger alle mulige leker i den babygymmen, men hun virker fortsatt til å like de som fulgte med best 😊

b.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...