Nasken Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hei! Mannen min og jeg skal i gang med prøving på nummer to. Vi var nylig på ferie, og da utsatte jeg mensen ei uke. Skulle hatt mensen 21.juni, sluttet på pillene 28. juni. Mensen kom 1.juli. Hvordan blir det med neste syklus? Har jeg forskjøvet syklusen slik at jeg regner 1.juli som første dag i syklus, eller kan jeg forvente å få mensen igjen om to uker igjen? Har saumfart Internett men blir jammen ikke klok😅
Gjest Albbas Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Du har forskjøvet mensen. Men ingenting er jo 100% sikkert med kroppen, så man vet aldri.
Nasken Skrevet 3. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2019 5 timer siden, Albbas skrev: Du har forskjøvet mensen. Men ingenting er jo 100% sikkert med kroppen, så man vet aldri. Takk for svar:) Ja har skjønt at man reagerer forskjellig, men tenker litt på da om EL har gått som normalt selv om jeg har mensen nå eller om jeg skal regne neste EL basert på mensen jeg fikk eller fra da jeg skulle hatt mensen liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå