AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Hei, jeg fikk en kattunge i går og er redd han er syk. På kveldinga lå vi merke til ett litt hovent øye, men i dag er det tydelig at pusen har sår/bettenelse på øyet. Det er rødlig rundt øyekanten, renner væske. Jeg er usikker på om han har skadet seg eller om han er syk. Han sover mye, men kan det være fordi han er veldig liten? Han er maks. 8 uker gammel. Han har også små «kuler» i huden eller noe som føles ut som skorper/flått. Jeg vet virkelig ikke hva det kan være, mulig han har slåss/lekt med de andre søskene sine? Anonymkode: aad36...6fd
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 Ta kontakt med veterinær å få time der idag, - den trenger hjelp. Anonymkode: d20a2...39c 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 Må ta den til veterinær idag! Noe er galt. Og hvorfor har dere hentet han når han kun er 8 uker? Han skulle vært sammen med mora en mnd til! Anonymkode: 7a517...2f0 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 Dra til veterinær straks, dette må behandles. Og som allerede sagt er lille for ung til å bli tatt fra mor. 😕 Anonymkode: 5f463...29e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 Herregud hvorfor har han blitt tatt fra mor så tidlig? 🤯 å ja, vetrinær asap! Anonymkode: 5c8e5...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 Det kan være mange grunner til at en kattunge på 8 uker ikke lenger er sammen med mor. Den kan ha blitt dumpet og havnet hos TS. Akkurat nå spiller ikke det noen stor rolle. Det som er viktig er at TS får tatt denne kattungen med til veterinær i dag. Ikke i morgen eller over helgen, men i dag. Så raskt som mulig siden kattungen sannsynligvis ikke er vaksinert heller. Anonymkode: 84d82...055 1
Tvist Skrevet 3. juli 2019 #7 Skrevet 3. juli 2019 Ta kattungen til dyrlegen og om mulig returner den til kattemor til den er gammel nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå