Gjest Mozzarella Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Hva er greia med Rampelys? Er ikke erfaren her inne, men du verden! Det som foregår der er jo rett og slett mobbing?
Vox_populi Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 46 minutter siden, Mozzarella skrev: Hva er greia med Rampelys? Er ikke erfaren her inne, men du verden! Det som foregår der er jo rett og slett mobbing? Mobbing av en oppdiktet figur skapt av en innsender, vel å merke. Hva er problemet? Finn deg en ny figur eller slutt å lese Rampelys: problemet løst og du lever lykkelig alle dine dager. 3
Guidet Kvinne Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 4 minutter siden, Vox_populi skrev: Mobbing av en oppdiktet figur skapt av en innsender, vel å merke. Hva er problemet? Finn deg en ny figur eller slutt å lese Rampelys: problemet løst og du lever lykkelig alle dine dager. Hæ? 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Hæ? Få noen til å forklare deg hva som sto der, om du lir av lesevansker. Anonymkode: 547ca...8b1 1
Guidet Kvinne Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Få noen til å forklare deg hva som sto der, om du lir av lesevansker. Anonymkode: 547ca...8b1 Jeg lider ikke av lesevansker. Innlegget jeg siterte gir ingen mening. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #6 Skrevet 3. juli 2019 1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev: Innlegget jeg siterte gir ingen mening. Det er unødvendig å gjenta meg selv. Hvis du ikke klarer å forstå det jeg skriver, er ikke det mitt problem. Anonymkode: 547ca...8b1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #7 Skrevet 3. juli 2019 1 hour ago, Mozzarella said: Hva er greia med Rampelys? Er ikke erfaren her inne, men du verden! Det som foregår der er jo rett og slett mobbing? Hva som er greia? Det er som det synges i en gammel låt: "Er det ikke deilig å ha noen å hate, er det ikke deilig å slå dem flate". M.a.o. mobbing. Sbart er de her i denne tråden også, for å fortelle hvor viktig arbeid de utfører. Anonymkode: 01af5...4f9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #8 Skrevet 3. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Sbart er de her Anonymkode: 01af5...4f9 Det skal være "snart" Anonymkode: 01af5...4f9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #9 Skrevet 3. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er unødvendig å gjenta meg selv. Hvis du ikke klarer å forstå det jeg skriver, er ikke det mitt problem. Anonymkode: 547ca...8b1 "Det jeg skriver"? Hva skrev du her som ikke ble forstått? Anonymkode: 01af5...4f9
SoWhat? Skrevet 3. juli 2019 #10 Skrevet 3. juli 2019 44 minutter siden, Vox_populi skrev: Mobbing av en oppdiktet figur skapt av en innsender, vel å merke. Hva er problemet? Finn deg en ny figur eller slutt å lese Rampelys: problemet løst og du lever lykkelig alle dine dager. Jada..alt som om ting ikke eksisterer. Like greit..
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #11 Skrevet 3. juli 2019 1 time siden, Mozzarella skrev: Hva er greia med Rampelys? Er ikke erfaren her inne, men du verden! Det som foregår der er jo rett og slett mobbing? Hva er rampelys? Anonymkode: b4067...c95
SoWhat? Skrevet 3. juli 2019 #12 Skrevet 3. juli 2019 Klart det er mobbing. Men det r lovlig jeg. Eller UPS? Det er vel SAKLIG kritikk 😎 Men vær obs Du må tilhøre "gjengen" her. Ellers kan du brått bli slettet eller utestengt for ," avsporinger, " Mso vær enig med "sauegjengen". Haha. Bare så du vet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #13 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har i alle fall opplevd at folk som henger temmelig mye på det Rampelys-forumet ofte er noen ganske "spesielle" mennesker. Tenk å lese så forbanna mye kjedelig sludder og vås på forskjellige blogger (og generere masse "klikk" til disse tullingene) bare for å ha noe å klage over her på Kvinneguiden!?? Anonymkode: ba8ce...0ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå