AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Hvordan poserer en hund finest på bilder? Fra hvilke vinkler er hunder finest på bilder? Står hunden? Ligger hunden? Bilde ovenfra? Nedenfra? Bilde av hode? Hvilke bilder er finest når man skal ta bilde av hunden? Skal henge en plakat av hunden på veggen. Anonymkode: a1595...72b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Gjerne link til bilder som eksempler. Anonymkode: a1595...72b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 Er bilder der hunden ser til siden eller at hunden ser rett i kamera finest? Fra hvilken vinkel er best?? skal ha ett stort veggbilde på veggen og er usikker på hvem jeg skal velge. Anonymkode: a1595...72b
Tabris Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 Hvordan hunden står tenker jeg kommer an på bakgrunn og hvilket type bilde. Det kan variere på min hund. Men det jeg synes er finest er uansett en hund som er avslappet på bildet. Dvs, ørene i avslappet posisjon, myke/smale øyne og åpen, avslappet munn. Ikke stresspesing eller dempende ører eller bortsnud hodet. Det er viktig for meg at hunden faktisk ser ut som om den trives på bildet. Her er noen eksempler på blder av min hund, ulike positurer og bakgrunner: 14
Nebel86 Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 (endret) On 7/3/2019 at 6:20 AM, Tabris said: Hvordan hunden står tenker jeg kommer an på bakgrunn og hvilket type bilde. Det kan variere på min hund. Men det jeg synes er finest er uansett en hund som er avslappet på bildet. Dvs, ørene i avslappet posisjon, myke/smale øyne og åpen, avslappet munn. Ikke stresspesing eller dempende ører eller bortsnud hodet. Det er viktig for meg at hunden faktisk ser ut som om den trives på bildet. Her er noen eksempler på blder av min hund, ulike positurer og bakgrunner: Helt enig! 😆 Så fine bilder av en fin voffs, Tabris! 😍 TS: Er hunden din stor eller liten? Personlig synes jeg bilder på samme høyde, kanskje litt underfra og opp, litt avstand med flott naturlandskap bak er veldig fint. Om man forsøker å stille de opp så kan det fort se veldig unaturlig og stivt ut. Gjerne at den er litt nysgjerrig og litt "på vakt". Bakgrunn med høstfarger kan også bli veldig flott med tanke på å ha på veggen. Et jeg er fornøyd med: Endret 4. juli 2019 av Nebel86 4
M71 Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 Som alt annet, det avhenger av... Ønsker du actionbilder, portrettbilder, eller naturlig stil i skogen eller annet? Actionbilder er ikke så nødvendig å se på deg, mens de andre er det (for meg) mere viktig med å se retning kamerat med "øra på stælk"". 2
Gjest Kendall Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 På 3.7.2019 den 6.20, Tabris skrev: Hvordan hunden står tenker jeg kommer an på bakgrunn og hvilket type bilde. Det kan variere på min hund. Men det jeg synes er finest er uansett en hund som er avslappet på bildet. Dvs, ørene i avslappet posisjon, myke/smale øyne og åpen, avslappet munn. Ikke stresspesing eller dempende ører eller bortsnud hodet. Det er viktig for meg at hunden faktisk ser ut som om den trives på bildet. Her er noen eksempler på blder av min hund, ulike positurer og bakgrunner: Så fin! 😍 Er dette tysk spitz?
M71 Skrevet 15. september 2019 #10 Skrevet 15. september 2019 Litt eldre post, jeg vet det Her er vel det bildet jeg mer mest fornøyd med voffen min: 3
Gjest #Rasshøl Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 På 3.7.2019 den 6.20, Tabris skrev: Hvordan hunden står tenker jeg kommer an på bakgrunn og hvilket type bilde. Det kan variere på min hund. Men det jeg synes er finest er uansett en hund som er avslappet på bildet. Dvs, ørene i avslappet posisjon, myke/smale øyne og åpen, avslappet munn. Ikke stresspesing eller dempende ører eller bortsnud hodet. Det er viktig for meg at hunden faktisk ser ut som om den trives på bildet. Her er noen eksempler på blder av min hund, ulike positurer og bakgrunner: Du har også Japansk Spisshund 🥰
Tabris Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 Så fin! Kjekt å se andre med japanere. 😄
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #14 Skrevet 15. september 2019 Det viktigste for min del er å komme ned på nivå med hunden. Anonymkode: 7fe9e...c7a 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 15. september 2019 #15 Skrevet 15. september 2019 21 minutter siden, Tabris skrev: Så fin! Kjekt å se andre med japanere. 😄 Takk! Ja, det er veldig få av de her jeg bor. Det er mange spisshunder, men få japanere. 😊
Gjest #Rasshøl Skrevet 15. september 2019 #16 Skrevet 15. september 2019 24 minutter siden, Tabris skrev: Så fin! Kjekt å se andre med japanere. 😄 Har du også tispe?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #17 Skrevet 15. september 2019 58 minutter siden, #Rasshøl skrev: Her er jenta mi. 😊 Wow! Du steller godt med hunden din. Den er jo kritthvit og lekker. 😊 Anonymkode: d8d82...ebd 2
Gjest Alkoholist Skrevet 15. september 2019 #18 Skrevet 15. september 2019 1 time siden, #Rasshøl skrev: Her er jenta mi. 😊 Du har en hund som smiler 😊
Gjest #Rasshøl Skrevet 15. september 2019 #19 Skrevet 15. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow! Du steller godt med hunden din. Den er jo kritthvit og lekker. 😊 Anonymkode: d8d82...ebd Takk, hun er gullet mitt vettu. Må ta godt vare på de 😊
Gjest #Rasshøl Skrevet 15. september 2019 #20 Skrevet 15. september 2019 Akkurat nå, TotalAlkoholist skrev: Du har en hund som smiler 😊 Ja, jeg vet. Det er så søtt 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå