Gå til innhold

Kunne du mistet interessen av en dirty melding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde allerede vært til sengs, hatt het sex et par ganger og hadde så en het tone på meldinger etterpå. Han var såpass på at jeg gikk litt ut av komfortsona og skrev dirty tilbake, for å vise hvor mye han hadde tent meg. Jeg fikk aldri noe svar på den meldingen og har følt meg ekkel og skamfull etterpå, og kommer meg ikke helt over det... Om du hadde vært tiltrukket av en dame og hatt bra sex, kunne en dirty melding fått deg til å miste interessen? Den var ikke noe freak-show akkurat, men skrev at han tenner meg ekstremt og er deilig ++. Jeg følte meg trygg på han og tenkte det var greit.

Anonymkode: 08d93...32d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så vanlig å bli avtent av en slik melding, så lenge alt bare handler om sex. Mulig han er på utkikk etter noe mer enn en ff da kanskje? 

Anonymkode: a63b7...2fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke det er så vanlig å bli avtent av en slik melding, så lenge alt bare handler om sex. Mulig han er på utkikk etter noe mer enn en ff da kanskje? 

Anonymkode: a63b7...2fc

Takk for svar, det var jo han som skrev en ganske så seksuell melding først, og da jeg svarte i samme tone (bittelitt verre?!) ble han stille. Fikk aldri inntrykk av at han var ute etter noe seriøst. Kanskje han ikke er vant til slikt og følte seg utilpass/at jeg er for drøy?

Skrevet

Heller tvert imot. Du hadde blitt blokkert.

Gjest Fnugg
Skrevet
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Heller tvert imot. Du hadde blitt blokkert.

Så....du kan ha heit sex med noen og være veldig «på» og blokkere fordi noen skriver at de har lyst på deg?

Du skal jo selvsagt få lov til det, men jeg tror en overvekt av folk synes dette er hyggelig så lenge timingen er på plass (ikke første date liksom) og man har etablert en kjemi (hvilket man har når man har sex flere ganger). 

Om han ikke svarer så handler det vel heller om at han har mistet interessen såpass at han ikke engang gidder være høflig.

En random pervers melding fra sjefen eller kollegaen blokkerer man jo gjerne, men flørting fra en sexpartner/kjæreste er vel helt normalt og innenfor. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Fnugg said:

Så....du kan ha heit sex med noen og være veldig «på» og blokkere fordi noen skriver at de har lyst på deg?

Du skal jo selvsagt få lov til det, men jeg tror en overvekt av folk synes dette er hyggelig så lenge timingen er på plass (ikke første date liksom) og man har etablert en kjemi (hvilket man har når man har sex flere ganger). 

Om han ikke svarer så handler det vel heller om at han har mistet interessen såpass at han ikke engang gidder være høflig.

En random pervers melding fra sjefen eller kollegaen blokkerer man jo gjerne, men flørting fra en sexpartner/kjæreste er vel helt normalt og innenfor. 

Takk for svar 🙂 han har nok mistet interessen når han har forsvunnet ja, men han sendte da altså en melding med ting han ville gjøre med meg, jeg svarte innen 3 min, som han leste og aldri svarte på. Så da må det ha vært meldingen min som gjorde at han mistet interessen? Det går vel ikke ellers an å bare miste interessen i løpet av 3 min uten grunn? 

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringen min med menn er at de vil gjerne snakke dirty, men vi skal ikke svare annet enn mmm og hihi. Da mister de interessen med en gang. 

Anonymkode: 97025...36d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Erfaringen min med menn er at de vil gjerne snakke dirty, men vi skal ikke svare annet enn mmm og hihi. Da mister de interessen med en gang. 

Jaja, da har jeg lært. Føler jeg har oppført meg som en pervers overgriper nærmest, ikke gøy. Får jeg noe sånt igjen fra noen jeg holder på med svarer jeg bare « :)»

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min erfaring. 

Anonymkode: 27b8f...b0c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jo, som mann synes jeg at en slik melding kan være ganske avtennende og klein, særlig hvis den er litt vulgær/trashy. Men det finnes jo mange harry/primitive menn som sikkert synes det er helt storartet. Enten må du holde deg til disse typene, eller kutte ut grisepratet neste gang. Lykke til!

Anonymkode: 5247e...e5e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jo, som mann synes jeg at en slik melding kan være ganske avtennende og klein, særlig hvis den er litt vulgær/trashy. Men det finnes jo mange harry/primitive menn som sikkert synes det er helt storartet. Enten må du holde deg til disse typene, eller kutte ut grisepratet neste gang. Lykke til!

Også hvis du selv har skrevet en melding først der du skriver alt du vil gjøre med henne? Ja, angrer på at jeg ikke bare svarte med en smiley, og nå føler jeg meg ekkel og skamfull. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snodig, hvis jeg har skrevet dirty til en dame, synes jeg det er kult at hun svarer på samme måte. Da har ci liksom funnet tonen.

Hadde hvertfall ikke skremt meg.

ikke føl deg dum og teit, det er det han som var!

Anonymkode: ffc32...94e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også hvis du selv har skrevet en melding først der du skriver alt du vil gjøre med henne? Ja, angrer på at jeg ikke bare svarte med en smiley, og nå føler jeg meg ekkel og skamfull. 

Hvis hans melding var like vulgær som din, forstår jeg jo godt at du er overrasket. Men (iallfall for meg) det går en grense mellom pirrende antydning og platt vulgaritet. Kanskje dere befant dere på hver deres side av den?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis hans melding var like vulgær som din, forstår jeg jo godt at du er overrasket. Men (iallfall for meg) det går en grense mellom pirrende antydning og platt vulgaritet. Kanskje dere befant dere på hver deres side av den?

Ja. Håper ikke han leser her 🙈 men kort fortalt hadde han et litt sexy bilde han hadde tatt av meg, og han skrev at han fantaserte til bildet, hvor sexy jeg er og div ting han ville gjøre med meg som jeg ikke skal gjenta her. Jeg svarte at han tenner meg ekstremt mye, at han er deilig, kjekk ++, men jeg tok kanskje litt av med hvor flott jeg syns han er og skremte han bort. Skrev ikke «press kuken din i fitta mi» og sånne ting. 

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Snodig, hvis jeg har skrevet dirty til en dame, synes jeg det er kult at hun svarer på samme måte. Da har ci liksom funnet tonen.

Hadde hvertfall ikke skremt meg.

ikke føl deg dum og teit, det er det han som var!

Anonymkode: ffc32...94e

Takk 

Skrevet

Det er ikke noe du bør gå rundt og skamme deg over og jeg merker at jeg blir en smule irritert av menn som skal definere vår seksualitet, sånn at vi skal tro at vi gjør noe galt når vi gjør noe de ikke liker seksuelt. Så ikke bry deg om han, gå videre og finn deg en mann som setter pris på deg og din seksualitet. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Håper ikke han leser her 🙈 men kort fortalt hadde han et litt sexy bilde han hadde tatt av meg, og han skrev at han fantaserte til bildet, hvor sexy jeg er og div ting han ville gjøre med meg som jeg ikke skal gjenta her. Jeg svarte at han tenner meg ekstremt mye, at han er deilig, kjekk ++, men jeg tok kanskje litt av med hvor flott jeg syns han er og skremte han bort. Skrev ikke «press kuken din i fitta mi» og sånne ting. 

Takk 

Herregud, da har du overhodet ingenting å være flau over. Han har jo oppført seg forsiktig sagt merkelig. Vær glad du er kvitt ham!

• Liker 4
Gjest Fnugg
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk 

My guess er at du muligens i «hvor flott han var» kom litt bort fra ren seksuell prat og kanskje til noe han tolket som potensielt betatt/interessert i noe mer?

Og dermed bare ikke engang gadd svare?

Ordene «flott/vakker/nydelig» rommer jo ofte mer enn bare «sex» - og folk som legger tidlig ut i det vide og brede om seksuelle ting direkte rettet mot den andre er fullstendig ensporet og har stor interesse av å unngå faktiske følelser.

Men mulig jeg mistolket deg litt, om du kun la ut om hans flotte kjønnsorgan og ikke person så er jo saken en annen. 

Skrevet
2 timer siden, Fnugg skrev:

Det er aldri hyggelig med slibrige meldinger

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Det er aldri hyggelig med slibrige meldinger

Herregud. Nå gjør du d3g dum som vanlig.

Anonymkode: fedc1...af6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...